13 Reacties

2 jaar geleden

Mocht dit toch niet iets zijn raad ik wollen dekens aan. Eentje op het matrasje leggen en eentje over hem heen. Voor wat ik weet worden warmte dekens niet echt aangeraden...

2 jaar geleden

Ik zou hem aanzetten als de baby er niet in ligt. Dan heeft ie een warm bedje. Als je dan moet voeden in de nacht ook even aanzetten Ik zou hem niet aanzetten als ie in bedje ligt. Dan zou ik gaan werken met teddy of fleece of wol!

2 jaar geleden

Ik zou oppassen dat het bedje niet te zacht wordt door de toegevoegde deken.. of haal je die na het verwarmen weer eruit? Anders misschien een idee om een thermoskan met heet water naast je bed te bewaren om de kruik voor het voeden opnieuw te vullen? Dan kan die in het bedje tijdens het voeden en blijft het bedje warm. Of bijvoorbeeld een hittepit?

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Mocht dit toch niet iets zijn raad ik wollen dekens aan. Eentje op het matr ...
Hi, Welke wollen dekens raad je aan ?

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Mocht dit toch niet iets zijn raad ik wollen dekens aan. Eentje op het matr ...
Ohhh bedankt voor de tip! Ik had nog niet aan wol gedacht!

2 jaar geleden

Reactie op boef333

Ik zou hem aanzetten als de baby er niet in ligt. Dan heeft ie een warm bed ...
Jaa dat was mijn idee! Bedankt voor je reactie

2 jaar geleden

Reactie op Spirit

Ik zou oppassen dat het bedje niet te zacht wordt door de toegevoegde deken ...
Het is een matje eigenlijk. Heel dun en stevig. Ik denk niet dat het te zacht word. Goede tip! Ik vind een kruik vullen alleen heel erg lastig. Ik heb weinig kracht in mijn armen vandaar dat ik hem al niet open krijg. Ik ga het in m’n achterhoofd houden😀

2 jaar geleden

Ik zou geen elektrische deken doen omdat je die kan vergeten uit te zetten. Ik heb een wollen deken en een wollen onderlegger in het bedje liggen. Kijk voor de deken dat je een goede dikke hebt, dit staat er vaak wel bij. Je zou eventueel nog een elektrische kruik kunnen overwegen om het bedje op te warmen, al zijn de meningen qua veiligheid daarover verdeeld. Ik heb deze wollen onderlegger er deken: https://www.wolliesamsterdam.nl/WOLLIES-Amsterdam-Wollen-Matrastopper-Wiegformaat-40x80-cm https://www.klippan.nl/a-37879929/wiegdeken-wol/wiegdeken-soft-wool-baby-grijs/#description

2 jaar geleden

Ik heb ook een elektrisch matje. Wij hebben ook een koud huis. Ik doe het matje aan, en als hij in bed gaat haal ik het matje er helemaal uit. Zo heeft hij toch alvast een warm bedje

2 jaar geleden

Heb je al naar een warmtelamp gekeken? Die worden regelmatig ingezet binnen de natuurlijke kraamzorg bij de commode om te verwarmen tijdens het verschonen. Wie weet kun je ‘m boven het bedje zetten tijdens de voedmomenten in de nacht. Verder lees ik mee. Ook een koude slaapkamer hier, maar de kleine zit nog in m’n buik ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Lis03

Ik heb ook een elektrisch matje. Wij hebben ook een koud huis. Ik doe het m ...
Ik heb het matje onder zijn hoeslaken. Vannacht voor het eerst gebruikt en als ik ga voeden doe ik ben aan, leg ik hem er in en dan zet ik hem uit. Ging prima! Hij sliep nu super goed!

2 jaar geleden

Z'n klein electrische kacheltje?

2 jaar geleden

Z'n klein electrische kacheltje?
Jaa die hebben we ook gehad. Best een sterk ding maar die krijgt het niet goed warm genoeg.