13 Reacties

VRIEND
vorig jaar
sorry, haha nog een berichtje. je kan de booster er ook los opleggen. het kan zijn dat dit type luier minder ideaalkis voor de nacht. zelf gebruik ik snavhts een 2delig systeem. ook wel "voorgevormd" genoemd. en daarover een gelanoliseerde wollen optrek broek . kijk anders even op nappys.nl of https://luierhuis.nl/.

vorig jaar
Als je ondanks 2 luiers s ochtends nat bent, denk ik dat dit een beetje te optimistisch is. Waarschijnlijk heb je meer absorptie nodig en/of een wolbroek eroverheen, zodat het niet doorlekt. Ik gebruik een soortgelijk systeem, maar met meer boosters en ook een wolbroek eroverheen. In de facebookgroep "wasbare luiers" staan veel tips. Je kunt evt ook daar je vraag stellen, altijd veel ervaringsdeskundigen die hun tips willen delen :)
Een inlegger is trouwens alleen nodig als je al eten geeft en de poep dus verandert. Voor borstvoedingspoep heb je nog geen inleggers nodig

vorig jaar
Reactie op Mikeysan
ik vind ze fantastisch! kon niks worden met die van happy flute, dus ging w ...
Ik heb ze net ook gekocht!
Hier ook een poepkanon 🤣 De wasmachine blijft draaien, zelfs met grotere luiers. Ga ze iig voor de nacht gebruiken.
Maar toch twijfel ik nu ook net als Danielle_7.
Die booster… erop of erin? Want die opening zit er niet voor niets lijkt me?
Hoe gebruik jij ze?

vorig jaar
Ik gebruik die van Kruidvat is hetzelfde soort als Hema! Werkt nu na een aantal wasbeurten goed! Heb wel bamboe boosters gekocht ipv die van Kruidvat (of Hema) want verschillende stoffen combineren schijnt het beste te werken!

vorig jaar
Wij hadden ook elke nacht lekkage en sinds we gestart zijn met een wolbroek over een wasbare luier nergens meer last van! Echt een aanrader, ben zo blij dat we het gedaan hebben. En super schattig zo’n wolbroek