65 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ellebell94
Hoe gaan de wasbare luiers!? Tevreden of niet? Ik ben benieuwd naar verhale ...
Ik ben heel tevreden en gebruik ze nog steeds! Terwijl letterlijk iedereen in het begin tegen me zei dat hou je nooit vol😂 dat vond ik zo ongezellig dus heerlijk dat het zo goed werkt bij ons, en zonder droger. ‘s nachts gebruik ik wel nog wegwerp vooral omdat ze nog zoveel nachtvoedingen heeft
2 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Ik ben heel tevreden en gebruik ze nog steeds! Terwijl letterlijk iedereen ...
Hier hetzelfde eigenlijk. Nachtluier wegwerp omdat hij juist door slaapt en dus langer dezelfde luier aan heeft. Ik heb het geprobeerd met wolbroekjes en vond het helemaal niks (en de kleine ook niet) 🙈
Hij was ook elke x nat met wasbaar snachts terwijl het lijkt of hij bijna niet plast met wegwerp 👀
2 maanden geleden
Ik zweer echt bij de Huda binneluiers en mother ease over broekjes.. best veel last gehad van lekkages en met deze over broekjes gewoon nooit meer! Ook niet snachts 😁😁
2 maanden geleden
Wij zijn ook nog steeds fan! Het was in het begin soms een beetje zoeken met doorlekken en wanneer over naar een grotere maat, maar inmiddels zijn we zo gewend aan alles.
We gebruiken totsbots en overluiers van popolini. In de nacht extra booster aan de buitenkant en dan gaat het altijd goed. Sinds kort ook romperverlengers (rompers een maat groter wordt bovenin echt te ruim).
Heerlijk nu met dit weer dat ze buiten hangen.
2 maanden geleden
Reactie op Ellebell94
Hoe gaan de wasbare luiers!? Tevreden of niet? Ik ben benieuwd naar verhale ...
Wij gebruiken ze ook nog steeds graag! Wij hebben de Mother Ease wizard uno AIO luier. Nooit lekkages, echt super tevreden van! 😊
Wij gebruiken ook wel een wegwerpluier 's nachts en als we ergens naartoe gaan waar een stevige kakapamper wat lastiger is 🤪. Wat het - denk ik - ook nog net iets makkelijker maakt om ze vol overtuiging te blijven gebruiken.