9 Reacties
2 jaar geleden
Kraamzorg vertelde mij tijdens het intakegesprek dat het zeker niet nodig was om dure wasmiddelen zoals neutral te kopen. Heb er ook overna zitten denken, maar toch niet gedaan. Ik heb gewoon wasmiddel van de AH. Niet te veel erbij, gewoon klein scheutje. Wasverzachter gebruik ik niet, want ben ik zelf allergisch voor en zou het zielig vinden als hij dat ook zou hebben. Doe inderdaad ook wat azijn erbij voor de zachtheid 😃
2 jaar geleden
Denk dat dit wasmiddel gewoon kan hoor, ik gebruik voor de baby ook hetzelfde wasmiddel als voor onszelf. Mocht je toch na de geboorte merken dat zijn huidje er niet lekker op reageert, kan je altijd wat anders proberen. Beter kan je geen wasverzachter gebruiken, dit zit vaak vol met parfum en chemische stoffen. Hier reageren babyhuidjes vaak wel op. Scheutje azijn bij de was zoals de anderen zeggen 👍🏻.
2 jaar geleden
Ik heb zelf een gevoelige huid en jumbo eigen merk wasmiddel werkt hier perfect, gebruik ik ook voor de kinderkleren. In het wasverzachter bakje een scheutje schoonmaakazijn en klaar. Gewone wasverzachter zou ik niet aanraden, zoveel parfum.
2 jaar geleden
Reactie op Miranda95
Denk dat dit wasmiddel gewoon kan hoor, ik gebruik voor de baby ook hetzelf ...
Ik sluit me hierbij aan. Zelf gebruik ik robijn zwitsal wasmiddel en m'n baby reageert er gewoon goed op. Zelfs toen ik onverwachts naar het ziekenhuis moest voor de bevalling is door mn partner en de vk snel een setje kleding gepakt voor na de geboorte en die was nog helemaal nieuw en ongewassen(!!). En dan is het ook nog een prematuur. Gelukkig had hij er geen reactie op ☺️ gewoon proberen of gebruiken waar jij je fijn bij voelt, alleen idd geen wasverzachter gebruiken.
2 jaar geleden
Ik heb bij m'n zoontje nooit moeilijk gedaan met speciaal wasmiddel. Gewoon gebruikt wat we altijd gebruiken. Ga ik nu weer doen. Als de baby wel gevoelig blijkt kun je altijd nog overstappen.