16 Reacties
2 maanden geleden
Hier gaan ze mee de herinneringen doos in, ik ga binnenkort kijken voor een grotere doos en dan een klein doosje voor de kaartjes
2 maanden geleden
Ik heb alleen de kaartjes bewaard die voor haar leuk zullen zijn om terug te kijken later. Van haar opa's en omas, ooms en tantes. Ik zou het zelf ook niet meer boeiend vinden om heel veel geboortekaartjes van mijzelf te zien van allerlei vrienden van mn ouders enzo. Dus heb bewaard wat ik nu ook leuk zou vinden om nog te zien van mijzelf. En gewoon fotootje gemaakt van alle kaarten bij elkaar voor mijn eigen herinnering
2 maanden geleden
Ik heb alles bewaard in een doos van de action. En ik kijk hier zeker nog heel vaak naar! Dus wat reiziger zegt gaat op voor haar zelf.
2 maanden geleden
Ik heb ze ook allemaal bijgehouden. Nu bij elkaar gehouden met een leuke strik errond. Was wat veel voor in zijn herinneringen doos. Maar ik ben van plan om nog een leuke box/kistje te kopen om alles in te bewaren. Ik heb zelf ook een album met mijn eigen kaartjes en vond het wel heel fijn om deze eens vast te nemen. 😊
2 maanden geleden
Zijn eigen geboortekaart gaat zijn plakboek in, die we van iedereen hebben gehad zitten in een herinneringen doos. Dit mag hij later zelf bepalen wat hij ermee doet.
2 maanden geleden
Hier ook zijn eigen geboortekaartje in zijn plakboek geplakt. En de rest zit in een doos waar ik altijd al bijzondere kaarten in bewaar, zoals trouwkaarten, geboortekaartjes. Het valt hier qua hoeveelheid wel mee want wij hebben geen brievenbus dus de kaartjes die we gekregen hebben zijn van mensen die ze voor ons naar mijn vader gestuurd hebben😅. Weggooien zou ik nooit doen, maar ik ben dan ook nogal nostalgisch ingesteld😊
2 maanden geleden
Ik heb een collage gemaakt van de geboortekaartjes (zowel van de plaatjes als de tekstjes) en heb deze ingelijst en op de babykamer gehangen! Het was best een werk maar een heel gezellig resultaat💙