16 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb bij Søstrene grense een kartonnen doos met leuk printje erop gekocht. Hierin alle kaartjes bewaard

2 maanden geleden

Hier gaan ze mee de herinneringen doos in, ik ga binnenkort kijken voor een grotere doos en dan een klein doosje voor de kaartjes

2 maanden geleden

Ik heb ze in een fotoboek geplakt! Maar je kunt ook zo'n grote ring kopen, in alle kaartjes een gaatje maken en ze daar aan hangen.

2 maanden geleden

Ik heb bij de action fotoalbums gekocht en hier alles ingeplakt 😁

2 maanden geleden

Ik heb bij de action een mooie opbergdoos (archiefdoos) daar kan je de naam opschrijven. Als je er zin in hebt kan je hem nog helemaal schilderen of iets anders zodat die precies is wat je wil

2 maanden geleden

Ik heb een geboortekaartjes album. 2 houten plankjes met gaatjes als voor en achterkant. Voorkant gepersonaliseerd met zijn naam en 2 ringen er doorheen. Gaatjes in de kaartjes en ringen er doorheen. Super leuk. Gaat hier de memorybox in

2 maanden geleden

Ik heb alleen de kaartjes bewaard die voor haar leuk zullen zijn om terug te kijken later. Van haar opa's en omas, ooms en tantes. Ik zou het zelf ook niet meer boeiend vinden om heel veel geboortekaartjes van mijzelf te zien van allerlei vrienden van mn ouders enzo. Dus heb bewaard wat ik nu ook leuk zou vinden om nog te zien van mijzelf. En gewoon fotootje gemaakt van alle kaarten bij elkaar voor mijn eigen herinnering

2 maanden geleden

Ik heb alles weggegooid. Je kijkt er nooit meer naar en het neemt alleen maar ruimte in

2 maanden geleden

Ik heb alles bewaard in een doos van de action. En ik kijk hier zeker nog heel vaak naar! Dus wat reiziger zegt gaat op voor haar zelf.

2 maanden geleden

Ik heb ze ook allemaal bijgehouden. Nu bij elkaar gehouden met een leuke strik errond. Was wat veel voor in zijn herinneringen doos. Maar ik ben van plan om nog een leuke box/kistje te kopen om alles in te bewaren. Ik heb zelf ook een album met mijn eigen kaartjes en vond het wel heel fijn om deze eens vast te nemen. 😊

2 maanden geleden

Zijn eigen geboortekaart gaat zijn plakboek in, die we van iedereen hebben gehad zitten in een herinneringen doos. Dit mag hij later zelf bepalen wat hij ermee doet.

2 maanden geleden

Hier ook zijn eigen geboortekaartje in zijn plakboek geplakt. En de rest zit in een doos waar ik altijd al bijzondere kaarten in bewaar, zoals trouwkaarten, geboortekaartjes. Het valt hier qua hoeveelheid wel mee want wij hebben geen brievenbus dus de kaartjes die we gekregen hebben zijn van mensen die ze voor ons naar mijn vader gestuurd hebben😅. Weggooien zou ik nooit doen, maar ik ben dan ook nogal nostalgisch ingesteld😊

2 maanden geleden

Ik heb een collage gemaakt van de geboortekaartjes (zowel van de plaatjes als de tekstjes) en heb deze ingelijst en op de babykamer gehangen! Het was best een werk maar een heel gezellig resultaat💙

2 maanden geleden

Ik heb er gaatjes ingemaakt en met 2 ringen een soort boek van gemaakt. Blijft het erg compact mee.

2 maanden geleden

Dank voor de leuke ideeen allemaal, hier kan ik wat mee! 🙏

2 maanden geleden

Ik heb een gepersonaliseerd houten kistje gekocht op een webshop