33 Reacties
2 jaar geleden
Hij drinkt hier gewoon uit mijn glas 馃檲 is wel een dik glas hoor...
Heb ook de blauwe set van ezpz first foods, die gaat ook goed (kan hij bijna zelf)
https://www.speenwinkel.nl/product/ezpz-first-foods-set-blue/
2 jaar geleden
Reactie op Lulu16
Wil mij verder nergens mee bemoeien, maar was Afgelopen week bij CB. Zij ra ...
Kinderartsen raden dit zeker aan vanaf 6 maanden, die halve maand maakt echt niks uit. Gewoon kleine hoeveelheden. In kunstvoeding zit ook water dus het is echt niet schadelijk ofzo 馃槃.
@ts wij gebruiken de beker van munchkin! Hij doet dit echt al super goed, na ieder hapje een klein beetje water!
2 jaar geleden
Reactie op Lizaaaa
Bij mij zeiden ze juist vorige week dat die daarmee moest beginnen... wat v ...
Moest zelfs?馃ぃ CB en hun adviezen. Misschien moeten de GGD eens landelijke richtlijnen opstellen ten aanzien van enkele relevante onderwerpen 馃檴
2 jaar geleden
Kinderartsen raden dit zeker aan vanaf 6 maanden, die halve maand maakt ech ...
Is Munchkin fijn ja? Ik heb voor nu die van philips gekocht, maar heb eerder gehoord dat die van Munchkin fijn zijn
2 jaar geleden
Zodra je melkvoeding gaat vervangen door vaste voeding moet je water bij geven zodat ze voldoende vocht binnen krijgen. Maar als je nog geen melk bent gaan minderen is het niet nodig. Een paar slokjes kan overigens niet veel kwaad.
Ik laat haar af en toe een slokje drinken uit een glas en dat gaat verrassend goed! Ik ga dit proberen te blijven doen, misschien leert ze het dan meteen goed aan.
2 jaar geleden
Kwestie van uit proberen ook. Bij dochter begon ik uit een open beker direct, ging eerst ff goed maar daarna niet meer. Heb toen een 360 beker geprobeerd, maar dat heeft ze nooit begrepen. Dus heb uiteindelijk gewoon een rietjes beker gebruikt. Fijnste daarvan vind ik van de DM uit Duitsland, als je daar wel eens komt.. Die lekken niet en zijn niet duur. Evt kun je daar het rietje van vervangen.
2 jaar geleden
Is Munchkin fijn ja? Ik heb voor nu die van philips gekocht, maar heb eerde ...
Ja heel fijn! Hij snapte het meteen en vindt het super leuk 馃槃
2 jaar geleden
Domme vraag, maar geven jullie gewoon water uit de kraan?馃檲
Ja of vers geperst sinaasappelsap vind hij ook heerlijk (en dat heb ik smorgens bij ontbijt)
2 jaar geleden
Ja heel fijn! Hij snapte het meteen en vindt het super leuk 馃槃
Okey, eens kijken of die ik nu heb een succes gaat zijn, anders wordt het Munchkin馃榿
2 jaar geleden
Een shotglaasje 馃槄馃檲
Hebben we bij de oudste gedaan en ga ik bij de jongsten weer gebruiken. In het begin gaat het echt nog om oefenen, dus er hoeft ook niet veel in te passen.