19 Reacties
4 maanden geleden
Ons zoontje heeft soortgelijke bultjes/blaasjes. Het lijkt bij hem op de hand voet mond ziekte. Op zijn armpjes/handjes lijkt de pijn mee te vallen maar de huisarts zei vandaag dat hij ook blaasjes/bultjes in zijn mond heeft. Hierdoor doet eten pijn en moeten we vooral genoeg laten drinken
4 maanden geleden
Reactie op mmvs91
Ons zoontje heeft soortgelijke bultjes/blaasjes. Het lijkt bij hem op de h ...
Ahh wat zielig! Dikke knuffel voor jouw zoontje. Hopelijk is hij er snel vanaf. Lijkt me zo zielig als het eten pijn doet 馃ス
4 maanden geleden
Dank jullie wel! Heel veel beterschap voor jullie lieve kindjes en sterkte voor de mama鈥檚 en papa鈥檚 馃
4 maanden geleden
Reactie op Krisje111
Kunnen blaasjes ook bij hand voet mondziekte horen?
Mijn dochter heeft pre ...
Ah ja zo ziet het hier er ook uit! Vreemd he niks in de mond.. gelukkig kunnen ze daardoor nog wel goed eten / drinken. Op dit moment een heel zielig verdrietig hoopje naast me liggen.
Laat ze maar weer snel beter worden 馃崁馃
4 maanden geleden
Hier ook sinds vanochtend zulke soort vlekjes/bultjes.. rond zijn mondje een paar, binnenkant handen en armpjes, knie毛n, voetjes, billetjes & liesjes. Daarnaast hier en daar nog een bultje verspreid over zn lichaam..In zijn mondje weet ik niet, mag er niet inkijken ivm doorkomende tandjes 馃ス馃ゲ hij heeft een paar weken geleden al waterpokken gehad.. ik heb foto's naar de HA gestuurd dus even kijken wat ze zeggen! Zou het dan idd hand-mond-voet ziekte zijn? Hij zit ook niet helemaal lekker in zn velletje馃槳
4 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Hier ook sinds vanochtend zulke soort vlekjes/bultjes.. rond zijn mondje ee ...
Ach zo herkenbaar!! 馃槩 hier precies op dezelfde plekken. Ik ben benieuwd wat de dokter bij de foto zegt. Heel veel sterkte mama en beterschap voor jouw zoontje 馃┑
Ik heb helaas nog niks gevonden wat haar helpt.. vannacht heeft ze van 04:30 tot 07:30 geslapen en voor de rest was ze verdrietig / humeurig. Zo zielig! Hopelijk knappen ze snel op
4 maanden geleden
Reactie op Daphne1314
Ach zo herkenbaar!! 馃槩 hier precies op dezelfde plekken. Ik ben benieuwd wa ...
Ah ja, ik zal het laten weten!馃 thanks, jullie ook馃槳馃馃徎
Oh wat heftig, hier ook veel onrustiger met inslapen en tussendoor vaker huilend wakke vannacht r. Al moe net voor een eerste dutje, maar ook huilen in bedje. Dus even bij mama nu馃槉
4 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Ah ja, ik zal het laten weten!馃 thanks, jullie ook馃槳馃馃徎
Oh wat heftig, ...
Hier is het ook de hand-mond-voet ziekte馃ズ het zit op best veel plekken ook. zo sneu weer voor t mannetje, hij heeft er best last van.. en dat in combinatie met tandjes en verlatingsangst is best pittig馃槳 gisteren een zemelenbadje gedaan, vondt hij wel heel fijn!
4 maanden geleden
Reactie op Krisje111
Hier ook hand voet mondziekte. En volgens mij ben ik zelf nu ook besmet 馃槄. ...
Onee! Beterschap allemaal馃ズ馃馃徎
4 maanden geleden
Wat bij ons wel heel goed helpt voor de nachten is 鈥榮 avonds een havermout badje en daarna de benen en armen insmeren met waterpokken lotion van dr leenarts! Ze zit nog helemaal onder, maar de nachten gaan wel goed sinds we dit doen 馃馃徎
Succes en beterschap lieve mama鈥檚 en kindjes
4 maanden geleden
Reactie op Daphne1314
Wat bij ons wel heel goed helpt voor de nachten is 鈥榮 avonds een havermout ...
Zo'n badje viel hier ook goed in de smaak ja! Vanavond weer doen. Ga ook eens voor de zalf kijken馃槉 thanks!
4 maanden geleden
Reactie op mmvs91
Ons zoontje heeft soortgelijke bultjes/blaasjes. Het lijkt bij hem op de h ...
Idd hier ook is hand voet mondziekte me zusje werkt bij de apotheek en zegt ook dat het heel erg heerst
Hier bultjes koorts en braken weinig eetlust we geven genoeg water en niet goed slapen idd
Beterschap gewenst 馃グ