11 Reacties
2 jaar geleden
Hier was ze ongeveer 6 maanden oud. Heel sneu, ze had er erg veel last van. Bij de opvang zag ik bij leeftijdsgenootjes dat dit een stuk minder was. Veel verschil dus..
2 jaar geleden
Onze dochter van bijna 3 zit er sinds vrijdag helemaal onder. We zijn zelfs teruggekomen van vakantie zo ziek is ze ervan. Ze zitten overal en ze huilt hysterisch. Vreselijke kinderziekte zeg! Ben ook heel bang voor onze baby van 8 maanden, die gaat de dans vast niet ontspringen. En dan te bedenken dar ze het dan missxhien nog eens krijgt omdat ze nog geen 1 is 🥺! Wij doen een havermoutbad 3x per dag en smeren met dr leenarts. Maar lijkt eigenlijk niks te helpen.
2 jaar geleden
Hier was er eentje nog geen 3 maanden toen hij het kreeg. Nu is hij 8 jaar en toen onze dochter van 5 jaar het kreeg dacht ik dus dat hij het ook weer zou krijgen. Da's niet gebeurd. Zelf goede ervaringen met drs Leenarts creme en het befaamde havernoutbadje. Geen wonderen natuurlijk, ze moeten er toch doorheen...
2 jaar geleden
Hier een paar maanden geleden mijn zoontje van 2,5 en mijn tweeling meisjes met 5 maanden waterpokken gehad. 1 dochtertje is vooral daarna heel erg ziek geworden doordat haar weerstand lager was en dus een flinke griep op haar longen eroverheen kreeg.
Nu sinds gister hebben ze allebij weer bultjes, dacht eigenlijk van een mug maar vandaag overdag zijn er weer wat bijgekomen dus ben bang dat ze nu nog een keer waterpokken hebben 🙈😵💫
vorig jaar
Hier een mannetje van 8 maanden die sinds gisteren waterpokken heeft, daarnaast ook hevige luieruitslag én gisteren 39.7 koorts🥺 koorts gelukkig wat minder en voor de billetjes 2 zalfjes gekregen, hopelijk is hij er snel van af het arm ding!
vorig jaar
Dus ik volg! Als iemand tips heeft om het vervelen van waterpokken wat minder te maken, graag!
vorig jaar
Reactie op mvanierland
Dus ik volg! Als iemand tips heeft om het vervelen van waterpokken wat mind ...
Hee hoe gaat het nu? Ik weet niet of je borstvoeding gegeven hebt of geeft maar onze kraamhulp zei dat aanstippen ermee helpt. Havermoutbadje ook (havermout in oude sok of pantykous en er zachtjes overheen wrijven). Lees ook goede verhalen over dr Dr. Leenarts zalf! Heel veel sterkte
vorig jaar
Onze dochter van 8 maanden heeft ze net gehad .. beetje hangerig maar verder niet veel klachten. Onze oudste had ze met 4 jaar en die had veel meer last. Denk zelf hoe jonger ze ze krijgen hoe minder last ze hebben. Enige nadeel dat ze het op jonge leeftijd dus nog een 2e keer kunnen krijgen.
Waterpokken lotion van Dr. Leenarts hielp hier heel goed. Paar keer smeren en de pukkeltjes droogden al in.
vorig jaar
Reactie op IDB1991
Hee hoe gaat het nu? Ik weet niet of je borstvoeding gegeven hebt of geeft ...
Sorry ik zie dit nu pas! Hij had er na de hoge koorts en eerste dagen niet zo heel veel last van gelukkig😊 zijn billetjes zijn bijna helemaal genezen😊