6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee ❤️

2 jaar geleden

Je kan altijd bij je huisarts je urine laten testen op een blaasontsteking. Ik heb al een week last van mijn onderbuik, vandaag de verloskundige gezien en van haar moest ik urine inleveren. Urine laten testen gaat gewoon via de huisarts, hier hoeft je verloskundige niet voor ingeschakeld te worden.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wat jammer dat je hem geen band met je verloskundige hebt. Ik zou even urine wegbrengen naar de huisarts

2 jaar geleden

Ik had een week voor de bevalling ook steeds last van krampen. Uiteindelijk ingeleid dus die krampen sloegen niet op ee aan staande bevalling. Als je twijfelt kun je ook een weeën app downloaden. Dan kun je de krampen timen. Ik bleek dus een blaasontsteling te hebben. Blaasontsteking in zwangerschap kan wat atypisch zijn, geen pijn bij het plassen en alle andere klachten kun je vaak wegschrijven op zwanger en de laatst loodjes (krampen, aandrang, rugpijn). Ik zou even urine inleveren om te checken!

2 jaar geleden

Weeën zijn oplopend... regelmatig... Alles wat daar niet op lijkt is geen wee

2 jaar geleden

Hey, ik ben vannacht in het ziekenhuis geweest ivm erge buikpijn en overgeven. Ze hebben me halfuur aan de monitor gehad ze zagen ook dat ik vaak harde buiken kreeg en die voelde ik ook idd. Ze hebben gevoeld of ik ontsluiting had, was niet hebben ze me urine gekeken blijk ik nu een blaasontsteking te hebben. Dus het zou kunnen dat je dit ook hebt ik zou het zeker even laten controleren !