5 Reacties

18 dagen geleden

Hier loopt het ook terug maar lijkt nog wel voldoende voor mijn dochter haar behoefte. Ik heb geen tips maar lees even mee ondanks ik het prima vind dat het langzaam afbouwt. Succes!

18 dagen geleden

Volgens mij veranderd de samenstelling ook na een jaar. Volume neemt mogelijk wat af maar de melk wordt vetter. Nog steeds enorm voedzaam. Gewoon doorgaan met aanleggen. Je lichaam en kindje weet wel wat het moet doen. Opkrikken kan eventueel met powerkolven, bijvoorbeeld 1 uur lang 5 minuten kolven en 2 minuten rust. Dit herhalen, elke dag. Je zult dan vanzelf meer melk maken.

17 dagen geleden

Ik heb veel vrouwen voorbij zien komen die van kamilletheezakjes compressen maken en hiermee slapen. Dat schijnt de productie te stimuleren. Verder iedere keer na het voeden 10 min. kolven, zodat je je lichaam om meer melk ‘vraagt’ en zorgen dat je zelf heel veel water drinkt. Minstens 3 liter per dag. Je hebt ook zogenaamde milkbars die je kunt bestellen. Daar zitten stimulerende ingrediënten in zoals dadels, havermout en noten. Die kun je natuurlijk ook gewoon los eten. Succes! 😊

17 dagen geleden

Veel drinken en 1 uur per dag powerkolven heeft bij mij heel erg geholpen.

15 dagen geleden

Ik ga proberen dagelijks te power kolven en heb supplementen die bv ondersteunen. Maar nou wil mijn kindje niet meer drinken. Waarschijnlijk omdat er te weinig uitkomt. Even kijken of ik de productie nog op gang krijg of het drinken dan ook weer aantrekkelijker wordt. En anders is dit het einde 😢