9 Reacties

2 jaar geleden

mady onderbroeken van zeeman

2 jaar geleden

Onderbroeken zonder elastiek, satijn achtig, Of hoge onderbroeken Vooral op de rug, bij mij deed op de zij nog lang pijn

2 jaar geleden

Ik heb ook de mady onderbroeken van de zeeman. Vind ik erg fijn zitten omdat ze hoog zijn. Ik heb de eerste dagen alleen op mijn rug gelegen, op mijn zij deed nog teveel pijn.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb de eerste 2 dagen thuis met de rugsteun van de uitleen geslapen, half overeind. Erna gewoon op mn rug. Inmiddels vaak op mn zij, maar dat loopt vanzelf los. Houd je verder echt rustig. Niet toch even tillen etc.

2 jaar geleden

Ik heb de maddys van de zeeman en dan 1 of 2 maten groter dan normaal. Zit niet te strak en lekker hoog en ruimte voor kraamverbabd. Tijdens het slapen lag ik de eerste week op m’n rug. Daarna lukte het steeds vaker even op m’n zij te liggen.

2 jaar geleden

Ik had ook de mady vd zeeman gekocht maar die stof vond ik toch nog te stug. Toen de de higj waist bamboo onderbroeken van de action geprobeerd. Die zitten zooo lekker! Dun en flexibel stofje dat niet knelt. Aanrader👌🏻 https://www.action.com/nl-nl/p/3002241/dolce-bella-bamboe-tailleslips/ Ik ben nu bijna 3 weken na mijn geplande keizersnede en na de eerste 1,5 week kon ik weer op mijn zij liggen in bed (lovely!). Daarvoor idd iets omhoog met de rugleuning en op mijn rug. Ohja, en ik kan weer mijn normale ondergoed aan nu.

2 jaar geleden

Ik had Carywell netbroekjes en die vond ik super. Knellen niet, genoeg ruimte voor (kraam)verband - je vloeit ook na een keizersnede - en er komt lucht bij de wond, wat je wondgenezing bevordert. De Mady onderbroeken had ik wel aangeschaft, maar vond ik erg stug en niet heel comfortabel. Succes!

2 jaar geleden

Ik ben na een week voorzichtig eens op mijn zij gaan liggen met een kussen tegen mijn buik aan. Was in het begin zeker nog gevoelig en kon niet zo heel lang zo liggen. Maar voor mij was het al een verademing dat ik even anders kon liggen als op mijn rug. Ondertussen is onze kleine man 3 weken oud en slaap ik elke nacht op mijn zij, soms is mijn buik nog wel even gevoelig en dan leg ik een klein kussentje voor mijn buik dat helpt bij mij enorm. Hoop voor je dat je snel weer opknapt.

2 jaar geleden

Keizersnede gehad 25-10 en ik draag de high waist onderbroeken van ter stal. Is van 100% katoen en zitten heerlijk! Heb deze bij mijn vorige keizersnede ook gedragen. Niet duur en gaan dus lang mee!