23 Reacties

één jaar geleden

Neutral

één jaar geleden

Hier ook Neutral gebruikt bij de eerste en ga ik nu ook weer gebruiken.

één jaar geleden

Neutral

één jaar geleden

Heb altijd gewoon wasmiddel en wasverzachter gebruikt… hier nooit geen problemen mee gehad…

één jaar geleden

Ik heb gewoon Ariel gebruikt. Ik heb eerst gekeken of mijn zoontje erop reageerde en dat was niet het geval dus zijn was kan gewoon meegewassen worden met de onze. Dat vind ik wel zo praktisch. Neutral is natuurlijk prima, dan is de kans nog kleiner dat ze irritatie ervan krijgen. Maar dat hoeft dus niet zo te zijn.

één jaar geleden

Ik heb zelf een hele gevoelige huid en kan niet regen wasmiddel als ariel etc, krijg daar huiduitslag van. De waspoeder van jumbo eigen merk werkt hier net zo goed als neutral, en is veel goedkoper. Geen lekker geurtje, maar het gaag erom dat kleding fris is toch. Heb jn mijn eerste zwangerschap wel neutral gekocht, maar snel weer overstapt naar jumbo.

één jaar geleden

Wij gebruiken Marcels Green Soap. Mijn dochter is ruim 16 maanden en was haar kleding nog steeds apart haha.

één jaar geleden

Bij mijn zoontje gewoon normaal wasmiddel gebruikt; ene keer van een huismerk of een duurder uit de aanbieding. Nooit problemen mee gehad!

één jaar geleden

Neutral gebruikt bij de eerste en later gewoon overgestapt naar ons gewone wasmiddel

één jaar geleden

ik gebruik puur van AH merk, parfum vrij is deze. gebruik het nu nog voor mijn zoontje nu wel met een sensative wasverzachter.

één jaar geleden

Neutral of Puur van AH. Maar dat gebruiken wij sowieso ook voor onszelf.

één jaar geleden

Hier altijd gewoon wasmiddel gebruikt (Ariël, Robijn of Colorreus, wat er maar in de aanbieding is). Dit gaat prima. Wel met een scheutje azijn erbij, zodat alles lekker zacht blijft en mooie kleuren houdt 🥰.

één jaar geleden

Incia, natuurlijk vloeibaar wasmiddel :)

één jaar geleden

Reactie op Frummeltje123456

Heb altijd gewoon wasmiddel en wasverzachter gebruikt… hier nooit geen prob ...
Hier ook..

één jaar geleden

Ik was de babyspullen gewoon mee met de normale was. En ik was met Robyn plus een scheutje azijn voor de kleur en zachtheid. Ga ik bij de 3e ook doen.

één jaar geleden

Ik gebruik Seepje en azijn (ipv wasverzachter) voor onszelf en heb dat ook gebruikt toen onze dochter werd geboren. Zo zal ik het ook voor onze oktober baby doen. https://www.seepje.nl/shop/customer/pakket-vloeibaar/waskampioenen-pakket/?gclid=CjwKCAjwoIqhBhAGEiwArXT7KzC9rhPdGTQRVy1r9WpwLfXBBSyYIoEeeZn0j8-S2yk5l35OTDk79hoC65YQAvD_BwE

één jaar geleden

Reactie op Marielisa

Neutral
Hebben jullie dan gekozen voor de vloeibare variant of de poeder variant?

één jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Het heeft me zeker geholpen twijfel nu alleen nog over poeder of vloeibaar wasmiddel.

één jaar geleden

Reactie op Mich1409

Bedankt voor alle reacties! Het heeft me zeker geholpen twijfel nu alleen n ...
Gewoon t wasmiddel gebruiken wat ie altijd gebruikt…

één jaar geleden

Ik gebruik ook gewoon wasmiddel en wasverzachter. Niks aan de hand