9 Reacties

3 maanden geleden

De Joolz buggy! Je betaald er wel echt wat meer voor, maar het is echt een aanrader! De buggy kan bijna helemaal plat. (Een stuk platter dan andere buggy’s waarmee wij ze hebben vergeleken) Super lichtgewicht en de klep kan ook verder uitgeklapt worden wat fijn met dutjes

3 maanden geleden

Joolz Air+ bedoel ik dan trouwens

3 maanden geleden

Reactie op sooph1

De Joolz buggy! Je betaald er wel echt wat meer voor, maar het is echt een ...
Oh kan daar de kap ook meer dicht! Dat had ik niet begrepen. Dat is wel heel fijn!!

3 maanden geleden

Wij hebben zowel die van Joolz als de maxi cosi lara 2. Die laatste is echt veel beter naar mijn mening. Veel makkelijker rijden. Klap kan ver dicht, ze kunnen lekker liggen. Super licht en makkelijk opvouwbaar!

3 maanden geleden

En een stuk goedkoper 😇

3 maanden geleden

We hadden Easywalker Miley2 voor de vakantie - inklapbaar, goede constructie, kan helemaal plat en in verschillende zitstanden. Wielen zeker niet te vergelijken met niet-reis buggy's, maar prima voor een paar weken in de locaties waar je geen bergen met de buggy gaat klimmen )

3 maanden geleden

Reactie op ldcp

Oh kan daar de kap ook meer dicht! Dat had ik niet begrepen. Dat is wel hee ...
Er zit wel verschil in de Joolz air of de Joolz air+ De air+ vind ik echt top, maar de gewone air vond ik een stuk minder fijn. Misschien een idee om het uit te testen bij Prénatal/Baby park. Iedereen heeft namelijk andere voorkeuren en andere kindjes

3 maanden geleden

Dubatti! Is het kleinste te maken en als een van de enige ook mee te nemen met het vliegtuig.

3 maanden geleden

Het is de Joolz Aer+ geworden! We twijfelden omdat hij best duur is, maar bij de goedkopere lazen we wat negatieve recensies waar wij ons aan zouden kunnen gaan storen. Dus vandaar dat het toch deze is geworden. Bedankt allemaal😊