11 Reacties

vorig jaar

Wij zijn ook begonnen met Avent, daar dronk hij ook onrustig en veeel te snel uit (2-5 min 125ml op). Nu doet hij over 180ml 20-30min rustig met de We-too fles. Niet heel bekend volgensmij, maar wij zijn erg tevreden over de We-too fles. Er loopt geen melk meer langs zijn mondje, verslikt zich niet meer, trekt geen vacuüm en je hoort de lucht via het ontluchtingssysteem onder de rand van de fles wegsussen. Ik vind hem top. Ook niet mega duur. https://www.babypark.nl/we-too-standaardfles-260-ml.html?color=613&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA-P-rBhBEEiwAQEXhHxEvk7rR46tPYNL09r04qczmoUtTQzGTri4DpOUm8sop8ZMOZf-G3RoC8CcQAvD_BwE

vorig jaar

Ik ben ook benieuwd, heb nu MAM flessen maar ze verslikt vaak waardoor ze niet heel haar flesjes leeg drinkt..
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ons zoontje pakte de Avent ook niet, hebben nu Heegen voor afgekolfde melk. Echt super fijn, ook geen verwarring. Je kunt de flesjes zelfs stapelen en ze groeien mee.

vorig jaar

Hegen! Mega fijn, goed schoon te maken en duurzaam. Je kan ze later als drinkfles en bewaarbakjes gebruiken.

vorig jaar

Wij gebruiken de philips avent met airfree ventiel in combinatie met de natural response speen (wel een ‘kleinere’ speen dan philips aangeeft voor haar leeftijd, anders ging het te snel) met dit soort speentje komt er alleen melk uit als ze er ook echt iets voor doet. Met de gewone speentjes van Philips ging het sowieso veel te snel voor haar

vorig jaar

Reactie op Powlaahh

Wij gebruiken de philips avent met airfree ventiel in combinatie met de na ...
Hier t zelfde. Gebruik nog het eerste speentje! Prima hoor, als t werkt.

vorig jaar

Ons zoontje moet ook kokhalzen van de d'r Brown fles. Op advies van de tongriem kliniek. Wel de d'r Brown fles maar met de speen S van Difrax erop. Gaat nu stukken beter!

vorig jaar

Reactie op Roosje86

Ons zoontje moet ook kokhalzen van de d'r Brown fles. Op advies van de tong ...
Bij ons ook!

vorig jaar

Ik heb echt een hele collectie aan flessen en spenen ondertussen. We hebben een hele tijd Difrax gebruikt en zijn nu over naar de Mams.

vorig jaar

Reactie op Wendela5

Ik heb echt een hele collectie aan flessen en spenen ondertussen. We hebben ...
Hahah ja ik ook. Kan zo een Prenatal beginnen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Hahah ja ik ook. Kan zo een Prenatal beginnen
Ja hier ook. Heb alle bekende merken wel in huis. Ik denk dat ik ze ga doneren ofzo. Sommigen zijn maar 1 keer gebruikt. Zo'n zonde om weg te gooien.