22 Reacties
2 maanden geleden
Wij geven s'ochtends geitenmelk en savonds wel nog gewoon pijama papjes
2 maanden geleden
Hier gisteravond Warme halfvolle melk.
Op het internet zie ik Magere of halfvolle melk
2 maanden geleden
Wij geven volle melk. Ik deed eerst halfvolle, maar bij 2e zwangerschap kreeg ik zwangerschapsdiabetes en diëtiste en hadden het erover en die raadde aan volle melk voor de kids (en volwassenen haha). Maar halfvol is ook prima. Mager is nergens voor nodig, kids moeten nog groeien en hebben ook vetten nodig.
2 maanden geleden
Ik geef momenteel volle melk. Ik vroeg aan de kinderarts wat nou beter was voor mn zoontje en zij zei dat zolang als hij nog veel verkouden is dat ik volle melk kan geven. Daarna kan ik over naar halfvolle melk. Dus nu geef ik volle melk en dat gaat prima en hij vindt het ook nog eens heel lekker 😊
2 maanden geleden
Reactie op Jool88
Ik geef momenteel volle melk. Ik vroeg aan de kinderarts wat nou beter was ...
Heeft dat specifiek iets met verkouden te maken? Mijn zoontje is ook heel vaak heel erg verkouden dus gewoon even benieuwd 😄
2 maanden geleden
Ga je langszaam over op gewone melk / meng je het eerst of gewoon overstappen? Over 3 weken wordt de kleine man 1 jaar dus ben even aan het kijken hoe ik het ga doen😁
2 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Heeft dat specifiek iets met verkouden te maken? Mijn zoontje is ook heel v ...
Ze zei dat er een onderzoek naar is geweest of iets. Geen idee wat het precies inhoudt maar het kan iig zeker geen kwaad. Geen idee of het specifiek met verkoudheid te maken heeft, maar aangezien dat wel van toepassing is op mijn zoontje gaf ze dat zo aan.
één maand geleden
Reactie op mvanierland
Ga je langszaam over op gewone melk / meng je het eerst of gewoon overstapp ...
Je kunt in principe gewoon meteen overstappen. Als je kindje gewone melk niet direct lekker vindt en de melk weigert, dan kun je beter eerst mengen om ze op die manier aan de smaak te laten wennen.
één maand geleden
Reactie op Nikkir12
Hadden jullie kindjes moeite met de overgang van opvolg melk naar gewone ha ...
Hier geen verschil🤗