12 Reacties
één jaar geleden
Oh nee zo vervelend hier is mijn knip een week geleden ongeveer open geknapt door een verkeerd beweging. Ik heb een zalf voorgeschreven gekregen om lokaal aan te brengen tegen de pijn.
Misschien kan je ook hier ook naar vragen.
Verder veel spoelen en laten luchten. En hopen dat het niet gaat ontsteken
één jaar geleden
Een badje nemen van kamille thee. Dit werkt het aller beste! Flink veel zakjes eerst laten weken en goed afkoelen en Dan een mini badje maken op de toilet met een vuilniszak over de bril heen een hier 10 min in zitten. Dit werkte super goed voor mij.
één jaar geleden
Hoi dames, ik ben zes weken geleden bevallen, deze week voelde ik wat meer pijn vanonderen waar ik ben ingeknipt en heb dus net weer even gekeken.. ik zie dat het is opengegaan (gaatje in schaamlip😅). Werd er bij jullie nog iets aan gedaan/opnieuw gehecht? Ik twijfel of ik zal bellen of wachten op mijn nacontrole van as dinsdag!
één jaar geleden
Reactie op Happy sunshine
Hoi dames, ik ben zes weken geleden bevallen, deze week voelde ik wat meer ...
Hier de nacontrole gehad en ze gaan er niets meer aan doen. 7w geleden bevallen ondertussen
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Hier de nacontrole gehad en ze gaan er niets meer aan doen. 7w geleden beva ...
Bedankt voor je reactie!
Ik had toch maar even gebeld. Omdat ik t gevoel had dat t afgelopen week misschien weer open was gegaan mocht ik toch even langskomen. Er zit idd een gaatje maar omdat de wondranden al genezen zijn doen ze er ook niks meer aan.. kan het laten reconstrueren maar omdat we miss nog een 2e kindje willen doen ze dat niet, want dan kan alles misschien opnieuw kapot gaan..
2 maanden geleden
Reactie op sdg99
Even vraag Aan jullie , hebben jullie nog steeds last van jullie knip ? Van ...
Ik heb heel soms dat ik ineens een pijnscheut voel daar(duurt ook maar een seconde). Het trekt of jeukt soms wel, maar ik smeer het dan ook gewoon in. Heb na 3 maanden ofzo wel vaak de litteken gemasseerd met kokosolie
2 maanden geleden
Reactie op sdg99
Nee, eigenlijk voel ik het alleen als ik ongesteld ben… weet niet waarom maar dan lijkt het extra gevoelig ofzo.
2 maanden geleden
Reactie op sdg99
Hier ook af en toe een pijn scheut. Ik heb dit besproken met mijn gyn en huisarts en ze houden stug vol dat er geen zenuwen zijn geraakt (dan zou je er constant last van hebben). Ik heb het aan mijn osteopaat gevraagd die heeft naar spieren gekeken en daar is niks mis mee dus waar het dan door komt 🤷♀️
Anyway buiten kant is bij mij wel netjes genezen, binnenkant niet. Trekt en jeukt wel eens. Alleen niet meer zo erg als eerst. Ben nog niet ongesteld geweest dus of het dan erger is durf ik niet te zeggen.
2 maanden geleden
Ik heb geen knip gehad, maar wel af en toe een pijnscheut. Volgens mij komt dit doordat t nog week is daar