11 Reacties
2 jaar geleden
Hmm dat ken ik niet. Ben je toevallig recent bevallen? Bij mij hebben ze bijvoorbeeld een stukje perineum niet gehecht terwijl daar toch een klein scheurtje zat, daar heb ik nu wel een los “flubje”, bedoel je dat?
2 jaar geleden
Reactie op Diedu
Ja ben 9 weken geleden bevallen. Hmm dat zou t ook kunnen zijn inderdaad, m ...
Hmm zou ik toch eens naar laten kijken. Ik had na mijn eerste een beetje 'wild vlees', maar dat hing echt niet uit mijn vagina. Was overtollig littekenweefsel op de plek waar ik gehecht was door een knip. Is nu overigens bijna volledig weg na mijn tweede, geluk gehad! 🙂
2 jaar geleden
Ik had de eerste weken ook het gevoel een stukje wild vlees te hebben zitten aan m’n vagina. Volgens de verloskundige is dit gewoon een ‘bevallen vagina’ en kan het geen kwaad. Je hoort zeg maar bij de club.
Ik mocht het wel onder de douche zachtjes naar binnen duwen, en dat dagelijks herhalen. Het leek niet te lukken als ik dat deed, en een paar dagen later viel het me op dat het er niet meer zat.
Misschien dat het dat is? Maar het heeft nooit gebloed bij mij
2 jaar geleden
Ik heb dat ook alleen bloed het niet. Heb as week inwendig onderzoek bij bekkenbodemfysio wegens verzakkingsklachten. Ga dat ook gelijk maar even vragen wat dat kan zijn.