11 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet of het duidelijk te zien is op bovenstaande foto dus dit is er nog een extra.

2 jaar geleden

Zou het een meelworm kunnen zijn? Meelmotten houden heel erg van droog voedsel zoals meel of droge pasta, rijst etc. Het enige wat er tegen helpt is alles schoonmaken met azijn en alle open verpakkingen weg gooien. Kan verder nul kwaad voor de baby lijkt me, maar toch een naar idee.

2 jaar geleden

Ik zou contact opnemen met de kruidvat

2 jaar geleden

Oh gosh😱 Ik ben er zelf ook van geschrokken. Ik gebruik Nutrilon voor mij kleine. Maar ik zal ook hierop letten. Goed dat je het gedeeld hebt. 👍🏾

2 jaar geleden

Wauw wat goor, sws contact opnemen met kruidvat!!! Dit mag echt niet, ze moeten al die poeder uit de winkel halen. Ik heb geen idee of dit kwaad kan, zal denk ik wel mee vallen maar dit kan echt niet! Succes 🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Claartjuh

Zou het een meelworm kunnen zijn? Meelmotten houden heel erg van droog voed ...
Ik heb even opgezocht hoe die er uit zien en dat zou kunnen inderdaad! We hebben zelf nooit open verpakkingen staan, alleen wat in de bewaardoos zit dus dat gaan we weggooien!

2 jaar geleden

Reactie op Bananenvla

Wauw wat goor, sws contact opnemen met kruidvat!!! Dit mag echt niet, ze mo ...
Dank je wel! Ik zal inderdaad contact opnemen met Kruidvat! Ik post nog wel even wat hun reactie hierop is. Ik hoop dat het een eenmalig iets is en dat dit niet bij anderen ook gebeurt.

2 jaar geleden

Wat ranzig.. ik snap dat je geschrokken bent. Dit is echt heel slecht van Kruidvat. Ben blij dat ik daarvan ben afgestapt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij een ander merk niet kan gebeuren maar vind dit wel heel slecht. Ik ga hier nu zeker ook beter opletten. Goed dat je dit gedeeld hebt.

2 jaar geleden

Gadverdamme 🤢 Ben je hier al mee terug geweest bij de winkel?

2 jaar geleden

Reactie op Marjonova

Wat ranzig.. ik snap dat je geschrokken bent. Dit is echt heel slecht van K ...
Het gebeurd niet alleen bij Kruidvat. Ook Nutrilon en Hero. Ik heb hier vaker berichten over gezien/gelezen. Vies is het zeker maar ook in ons droge eten zie je het weleens gebeuren (meel, gedroogde kruiden, rijst).

2 jaar geleden

Maak je ook een melding bij de Voedsel en Warenautoriteit? https://www.nvwa.nl/onderwerpen/melding-doen/eten-en-drinken/meldingen