11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de horigen 5 dagen in bruikleen gehad (van de lactatiekundige)in het ziekenhuis. Hij was heel comfortabel en kolven ging heel soepel. Maar... het klikte voor mijn gevoel niet zo lekker in elkaar en als ik dan oververmoeid dat ding in elkaar had gezet viel die uit elkaar. Melk weg en bed nat. Dus daar was ik klaar mee. Ik heb nu een kolf van momene, deze heeft ook siliconen borstschilden en is ook een stuk goedkoper.

2 jaar geleden

Ik heb de Youha gen 1, tevreden over

2 jaar geleden

Heb je een link van de momene kolf? Dank je wel

2 jaar geleden

Ik heb de wearable van Horigen en die vind ik heel prettig!

2 jaar geleden

Reactie op MTWW

2 jaar geleden

Reactie op MTWW

Is er ook in een wearable variant maar die heb ik niet geprobeerd

2 jaar geleden

Ik heb ook de draagbare Horigen gekocht en ben tevreden. Een vriendin had de Youha en die vond ik toen erg luid, maar geen idee of dit nog steeds zo is met de nieuwere versie ervan.

2 jaar geleden

Heb de youha, idd wat luider maar stoort me niet

2 jaar geleden

Tijdens vorige borstvoeding periode youha gekocht, kolf werd als snel minder qua kracht, uiteindelijk deed hij nog heel weinig. Je hoort meer over de youha dat de kracht afneemt

2 jaar geleden

Horigen is hetzelfde als Medela. Kwalitatief heel goed dus, maar goedkoper. Ik heb daarom daarvoor gekozen bij de 1e. Wellicht koop ik nu nog een draadloze kolf bij, want heb een dubbele met snoertjes. Maar ben wel tevreden over het merk!

2 jaar geleden

Heeft toevallig iemand ook ervaring met de horigen 2nd generation kolf? Is die fijner / beter dan zijn voorganger?