12 Reacties

3 maanden geleden

Hierbij wellicht beter te zien?

3 maanden geleden

Bij ons begon het echt direct als blaasjes en maar enkele die verspreid waren over zijn hele lichaam; wel duidelijk aanwezig boven op zijn hoofd en in 1e instantie vooral op 'warme' plekken

3 maanden geleden

Vind het er niet uitzien als waterpokken..

3 maanden geleden

Het lijkt mij wat uitgebreid voor waterpokken, ook las ik dat het vaak op het hoofd of romp begint... Ik kreeg een melding van je vraag en zat vandaag precies met dezelfde vraag... Ons zoontje heeft deze bultjes, soms wat groter, soms wat kleiner in zijn gezichtje. Zo'n 6 stuks, gisteren 4. Geen koorts, wel verkouden afgelopen dagen en hangerig.

3 maanden geleden

Zou het warmte uitslag kunnen zijn? Ons zoontje had op vakantie zulke billetjes en benen vanwege de warmte.

3 maanden geleden

Nee geen waterpokken. Lijkt eerder op warmte uitslag. Huidirritatie. Even in de gaten houden of het snel wegtrekt. Is bij warmte uitslag vaak wel dat het relatief snel weer wegtrekt. Heeft je kleintje er last van? Jeuk oid?

3 maanden geleden

Het lijkt idd op warmteuitslag

3 maanden geleden

Vanmorgen dachten we 2 muggenbultjes op gezicht, nu ook armen en 1 op haar rug. Heb waterpokken nooit van dichtbij meegemaakt, maar volgens mij lijkt dit er wel op

3 maanden geleden

Reactie op ldcp

Vanmorgen dachten we 2 muggenbultjes op gezicht, nu ook armen en 1 op haar ...
Ik kan het niet heel goed zien zo, maar met hoe je het beschrijft, zou het heel goed kunnen! Hier zaten de eerste 2 waterpokken ook in haar gezichtje, daarna volgde er snel meer 😅.

3 maanden geleden

Vinden jullie dit ook op warmte uitslag lijken? Kan heel goed natuurlijk met deze temperaturen.

3 maanden geleden

Reactie op Miranda95

Ik kan het niet heel goed zien zo, maar met hoe je het beschrijft, zou het ...
Dit lijkt er wel op, op waterpokken. Even in de gaten houden of het gaat uitbreiden. Wel typisch die rode stipjes. Hier hebben de kids ze in mei gehad, dus herken ze wel. Beterschap!

3 maanden geleden

Reactie op Miranda95

Vinden jullie dit ook op warmte uitslag lijken? Kan heel goed natuurlijk me ...
Deze inderdaad waarschijnlijk warmte uitslag.