8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn vermoeidheid werd pas met 18 weken minder en paracetamol mag je gewoon nemen tijdens je zwangerschap. Dus zou lekker dat nemen als dat helpt.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde helaas… Een (zwangerschaps)massage kan helpen en mag vanaf 15 weken

3 jaar geleden

Misschien kan de fysio je nek nog goed los masseren ? Of een zwangerschapmassage plannen

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ik ga een keer in de twee weken naar de acupunctuur en dan combineert ze acupunctuur met massage/cupping. Dit help mij enorm! Plus ik heb een ander kussen gekocht, en dat lijkt ook te helpen. Ik had niet veel baat bij een zwangerschapsmassage, helaas. Maar wie weet anderen wel!

3 jaar geleden

Ik ben van kussen veranderd, dat hielp bij mij goed en ga regelmatig naar de osteopaat, wat ook top werkt. Verder gewoon paracetamol nemen als het helpt, kan geen kwaad😊

3 jaar geleden

Hier regelmatig naar de fysio, werkt echt goed.

3 jaar geleden

Bij mij werkt een behandeling bij een manueel therapeut goed. En laatst heb ik een massagepistool gekocht die pijnlijke spieren een soort lostrilt. Vorige week begonnen mijn hoofdpijn en stijve schouders en nek weer op te spelen. Paar keer het massagepistool erop en weg was het!

3 jaar geleden

Ik loop album een osteopaat, dat helpt tijdelijk maar het komt toch weer terug. Ik ga binnenkort een MRI maken omdat ik sinds een ongeval last heb van mijn nek maar sinds zwangerschap erger is geworden. Fysio hielp bij mij helemaal niks, het is toch iets hardnekkigs bij mij. Ik hoop er voor de bevalling in elk geval vanaf te zijn 🤨