4 Reacties

4 maanden geleden

He wat super vervelend voor jullie!!Rustig aan. Hier opzich geen ervaring, als de kinderen ziek zijn probeer ik verder de lat heel laag te houden in huis. Extra kopje thee voor jezelf oid. Kan je evt hulp vragen van iemand om je heen? Sterkte!

4 maanden geleden

Hier ook. Op dit moment beiden ziek. Om de week neemt dochtertje wel een nieuw virus mee van de cr猫che en ik heb zo'n slechte weerstand dat ik ook altijd prijs heb 馃槀. Vind het zelf ook zooooo vervelend en zielig voor haar. Maar er is heel weinig aan te doen vrees ik. Denk dat we ook snel ziek worden door de vermoeidheid. Maar ik hoor van veel mama's dat dat wel beter wordt als ze wat ouder zijn .馃崁馃

4 maanden geleden

Hier hetzelfde, iedere paar weken wordt eerst de baby ziek en daarna volgt de rest van het gezin. Vind het ook heel pittig om te zorgen voor zieke kinderen terwijl ik ook ziek ben. Afgelopen week net 1 dag iedereen van de buikgriep af en toen meteen de volgende dag allemaal griep en de baby ook nog oorontsteking. 'gelukkig' vakantie dus ik hoef niet ook nog eens te werken maar wat een ellende zeg, vooral het weinige slapen. Wij wisselen de zorg op zulke momenten af, ieder een shift van een paar uur, zodat de ander die paar uur kan slapen. En huishouden laat ik dan bijna helemaal zitten, alleen de was en de vaatwasser. Kijk er echt naar uit dat de kleine wat ouder is...

4 maanden geleden

Bij ons ook... het is eigenlijk sinds januari bijna onafgebroken iets. Baby wordt ziek, ik kan er mijn klok op gelijk zetten dat ik een paar dagen later aan de beurt ben. Lastig he... maar weinig aan te doen helaas. Baby- en peuterperiode is gewoon super pittig