4 Reacties

茅茅n maand geleden

Ja hebben wij ook. Ons zoontje is afgelopen zaterdag 1 geworden en aanmaakmelk wil hij niet meer. Ik geef hem nu gewone melk en water.

茅茅n maand geleden

Die van ons is nu 13 maanden en wou al een tijdje geen kv meer maar ook gewone melk wilt hij bijna niet. Maar hij drinkt goed water en eet ook genoeg (en gevarieerd) dus ik maak me niet heel erg zorgen. Het beetje dat hij wel drinkt is prima. Ik zou zeggen als hij iig genoeg drinkt en eet, laat t gaan. Het komt wel weer.

茅茅n maand geleden

Eet hij verder wel? Dan zou ik zeggen: alleen maar goed. Kunstvoeding is niet meer nodig na 1 jaar, dus alleen maar mooi als het op deze manier makkelijk is om te stoppen. :) Je kunt koemelk geven bij het eten, in totaal mogen ze ongeveer 300 ml zuivel per dag. Dus mag ook yoghurt zijn.

茅茅n maand geleden

Toen onze kleine man 10 maanden was wilde hij ook ineens geen melk meer. Terwijl het hem normaal niet genoeg kon zijn. Met allerlei capriolen ging er met moeite wel ieeets in. Uiteindelijk duurde dit een week en daarna ging het weer goed. Toen at hij niet veel vast dus haalde ik alles uit de kast om het toch ook te proberen, maar als het niet lukte was het ook oke. Ik bleef wel aanbieden op de standaard momenten