7 Reacties

4 maanden geleden

Ik snap dat je heel erg geschrokken bent. Je kan altijd de HA bellen. Maar ik lees dit bijna dagelijks. Het gebeurd veel vaker dan je zou denken. Don't feel too guilty. Babys zijn sterker dan we soms denken. Maar als je echt zorgen maakt gewoon even check up bij de HA❤️

4 maanden geleden

Hi, me kleine is vandaag voor. De 2de keer gevallen. Het is erg sneu maar zolang alles beweegt en ze niet anders zijn is er niks aan de hand

4 maanden geleden

Hoi, Dit is mij deze week ook voor het eerst overkomen, m’n dochter is net zo oud als jouw kindje. Het was inderdaad heel hard huilen, nadat ik haar direct had opgepakt en getroost was het na een paar tellen weer oké. Ze was verder de rest van de dag heel erg vrolijk en niets meer aan de hand!

4 maanden geleden

Hey, oh ik snap je helemaal. Mijn dochter van 8,5 was laatst van de commode gevallen. Ze kukelde vanuit een zit voorover op de grond op haar gezicht. Zij, en ik ook, moest kei hard huilen maar was snel weer over! Ik ben voor de zekerheid toch naar de eerste hulp gegaan en de kinderarts heeft haar gecheckt en gelukkig leek alles ok! Ze gaf ook aan dat het beter is als een kindje op het gezicht valt en niet op het achterhoofd omdat dat gevoeliger zou zijn voor een hersenschudding. Ze zei ook dat dit zo vaak gebeurt dus je bent echt niet de enige! Ik weet wel dat ik haar nu nooit meer los laat liggen ook al is het voor een fractie van een seconde.

4 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Mij 4 weken geleden overkomen. Ooh wat voelde ik mij een slechte moeder. Maar zolang ze na het huilen snel weer 'normale' dingen doen is er niks aan de hand

4 maanden geleden

Ik geloof dat dat schrikken is! Die van mij is niet van de boxspringbed gevallen (ik heb randen om mn bed heen gedaan om dat proberen te voorkomen), maar is vandaag tijdens het leren opstaan (trekt zich op en staat dan half schommelend) op zijn gezicht gevallen. Meteen huilen, maar ook snel gekalmeerd. Alleen zag ik opeens echt overal bloed🥲 hij was op zijn neus gevallen, heel zijn gezicht zat onder 🥲 Spoedpost gebeld, gelukkig is er niets aan de hand. Dit mannetje ging meteen weer proberen te staan🤦🏻‍♀️ Was ook even schrikken, maar hoort er denk ik ook allemaal bij.

4 maanden geleden

Hi, Ik zie dat je dit topic dubbel hebt geopend. Om het overzicht te bewaren op het forum, zal ik het topic met de meeste reacties open laten en dit topic sluiten. Liefs, Eliza