30 Reacties Nieuwste boven Bij de kruidvat kan je een tas halen, bij de babydump een doos, bij ouders van nu krijg je ook iets gratis en bij nutricia volgens mij ook
Etos een tas
Babypark kan je ook iets ophalen
Ouders van nu stelt weinig voor, is eigenlijk alleen reclame en ze blijven je bellen...
Ah en hoogvliet (mocht je die in de buurt hebben), zeeman romper voor na de geboorte. Gratis baby muts met naam.
Even google op gratis baby boxen🙈
Etos, Kruidvat, ah, prenatal, babydump, babypark, ouders van nu.
Bij ikea duiven alleen verkrijgbaar!
Reactie op Liese2023 Bij ikea duiven alleen verkrijgbaar!
Wat leuk, nog niet eerder gezien. Hoe vraag je deze aan als ik vragen mag?
Reactie op Steef-90 Wat leuk, nog niet eerder gezien. Hoe vraag je deze aan als ik vragen mag?
Family lid worden/zijn en dan er gewoon naar vragen bij de service balie van ikea duiven 😊
Reactie op Liese2023 Bij ikea duiven alleen verkrijgbaar!
Ik ben wel nieuwsgierig wat erin zit 😊
Reactie op Lintje84 Ik ben wel nieuwsgierig wat erin zit 😊
Kortingskaart (10€ bij besteding €100 babykamer), coupon gratis ontbijt voor 2, 2 sapjes, lepeltjes, grote hydrofiele doeken, koekjes een knuffeltje(rammelaar) en de plastic bak!😊
Reactie op Liese2023 Kortingskaart (10€ bij besteding €100 babykamer), coupon gratis ontbijt voo ...
Waarde totaal excl ontbijt is €10!
De tas van etos is eruit🙃
Plus heeft de kiekeboe box na de geboorte. Binnen 2 maanden na geboorte ophalen.
Babydump
Babypark
Kruidvat
Ouders van nu
Blije doos
Plus
Hoogvliet
Dit zijn ze geloof ik
en welke dozen zijn niks waard en welke heb je echt wat aan ? ik. herinner van me vorige zwangerschap dat sommige en vooral reclame bevatten.
Dit was de babypark cadeautas vorig weekend.
Reactie op Alish en welke dozen zijn niks waard en welke heb je echt wat aan ? ik. herinner ...
Oudersvannu is alleen mijnpaartkaarten en hydrofieldoek. Verder spam. De rest zijn het allemaal waard vind ik
Reactie op Liese2023 Family lid worden/zijn en dan er gewoon naar vragen bij de service balie va ...
Top, dank je wel! 😊
Reactie op M30 Babydump
Babypark
Kruidvat
Ouders van nu
Blije doos
Plus
Hoogvliet
Dit zij ...
Etos
Etos doet het niet meer… heb contact gehad met ze