12 Reacties

2 jaar geleden

Moest lachen om "anders hangen de dames op de grond" 🤣🤣. Ik heb cup 75G, dus ik lees graag mee!!

2 jaar geleden

Het merk Cache Coeur (oa te koop bij Zalando) heeft grote maten, is kwalitatief en enigszins betaalbaar. Ik heb daar een badpak gekocht in 80 G/H, had voor mijn zwangerschap 85F. Zit erg mooi!

2 jaar geleden

Moest lachen om "anders hangen de dames op de grond" 🤣🤣. Ik heb cup 75G, ...
Nou ja… zonder zwangere buik hangen ze op de grond. Dus stiekem heb ik nu nog mazzel 🤓🤣

2 jaar geleden

Reactie op Lv88

Het merk Cache Coeur (oa te koop bij Zalando) heeft grote maten, is kwalita ...
Dank je! Maar dat wat ik zie heeft geen cups 😵

2 jaar geleden

Oke, ik heb deze hele zoektocht doorgemaakt en het enige wat mij past (75G, maat 40) is het zwangerschapsbadpak van de Decathlon 😅👍.

2 jaar geleden

Reactie op Liekedd

Oke, ik heb deze hele zoektocht doorgemaakt en het enige wat mij past (75G, ...
Overigens geen cups, maar alles wat ik met cups geprobeerd heb was te klein (annadiva, mamalicious, mooienzwanger.nl)

2 jaar geleden

Reactie op Anna_1990

Dank je! Maar dat wat ik zie heeft geen cups 😵

2 jaar geleden

Ik heb met maat 80G een bikini bij Hunkemöller kunnen vinden en een badpak bij Bonprix (maat 42). Deze had een verstelbaar bandje achter (strik)

2 jaar geleden

Lace lingerie heeft echt heel veel maten. Zelf daar verschillende bikini’s gekocht in maat 70i. Opzich betaalbaar en anders prima te combineren met een goedkoper broekje!

2 jaar geleden

Een gewone bikini een optie? Ik pas altijd goed in merken als Sapph, Chantelle, passionata en Marlies Dekkers. Draag nu zwanger ook normale bikini’s en dat zit voor mij echt prima.

2 jaar geleden

Op de SHEIN vind je leuk

2 jaar geleden

Voor mij past het merk Freya altijd goed, heb zelf 75I. Speciaal voor grote cupmaten (online en bij speciaalzaken) Wel iets duurder maar ze geven ook veel meer stevigheid ! Bijvoorbeeld ook onder de oksels waar het vaak wat kan hangen 😂 en veelal voorgevormde cups.