Lieve dames,
Ik zoek een bikini of badpak voor de zomermaanden maar waarbij mijn enorme (overigens niet zwangerschapsgerelateerde ) borsten in passen. Merken als Bonprix of Prenatal pas ik niet; er zal een cup in de bikini of badpak moeten. Want anders hangen de dames op de grond 😆
Ik heb cup 90/95 G en maat 46 denk ik inmiddels
Heeft iemand dé tip voor mij? 🥰
Het merk Cache Coeur (oa te koop bij Zalando) heeft grote maten, is kwalitatief en enigszins betaalbaar. Ik heb daar een badpak gekocht in 80 G/H, had voor mijn zwangerschap 85F. Zit erg mooi!
Lace lingerie heeft echt heel veel maten. Zelf daar verschillende bikini’s gekocht in maat 70i. Opzich betaalbaar en anders prima te combineren met een goedkoper broekje!
Een gewone bikini een optie? Ik pas altijd goed in merken als Sapph, Chantelle, passionata en Marlies Dekkers. Draag nu zwanger ook normale bikini’s en dat zit voor mij echt prima.
Voor mij past het merk Freya altijd goed, heb zelf 75I. Speciaal voor grote cupmaten (online en bij speciaalzaken) Wel iets duurder maar ze geven ook veel meer stevigheid ! Bijvoorbeeld ook onder de oksels waar het vaak wat kan hangen 😂 en veelal voorgevormde cups.