25 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee! 😊

3 jaar geleden

Ik ben 13+2 ook pas een kussen gekocht, mijne is van doomoo. Ik heb er meerdere gevoeld maar sommige zijn eigenlijk vrij plat zakken heel fel in. Aangezien ik dat kussen ook wil gebruiken voor borstvoeding te geven was dat niet goed. Ik denk wel dat je echt prijs / kwaliteit betaald. De "plattere" waren veel goedkoper. Ik heb mijne 71euro betaald bij van Asten

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik m gekocht bij de Kruidvat volgens mij nog geen 20 euro toen, maar wat een wereld van verschil als je niet meer lekker ligt! Gewoon aanschaffen wanneer je je er goed bij voelt. En slaapt hij nog niet zoals je had gehoopt dan bewaar je m tot later, want zo’n kussen heb je toch een keer nodig!

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen weekend die van doomoo gekocht bij de prenatal.. het fijne aan deze lijkt mij dat ie gevuld is met die balletjes en daardoor beter te kneden is.. en ook nog bij te vullen is. Ik heb ook een goedkopere, een jaartje geleden gekocht om gewoon lekker mee te slapen vanwege rug klachten. Maar deze begint nu al bij elkaar te klonteren en in te zakken. Met het kussen kan je ook heerlijk op de bank zitten

3 jaar geleden

Een J of C of misschien een 7 vorm is het fijnste naar mijn mening. Je wilt dat het kussen lekker tussen je benen door kromt, met misschien zelfs een beetje steun voor de rug/stuitje. Dat voelt heel fijn geborgen en lekker steun voor de buik en rug. Met je hoofd er op liggen is niet altijd fijn vind ik, als je snel last hebt van je nek en je eigen kussen gewend bent kan dat ff wennen of vervelend zijn. Als je wel helemaal zo’n U vorm wil moet je bed wel groot genoeg zijn met de J vind ik het namelijk al bijna alsof of je er nog een persoon bij in bed hebt liggen haha Dus voor U vorm heb je zeker wel een 180 of 2 meter breed bed nodig. Of partner naar de bank sturen 😂 Ik heb er een die meer J dan C is maar ook bovenaan nog wel iets een kromming heeft dus ik kan er met m’n hoofd op liggen maar die kant is dunner dan de been kant dus ik duw het ook wel eens weg en pak m’n gewone kussen dat wil wel.

3 jaar geleden

Ik heb deze, al bijna 6 jaar. Ik vind het een heel fijn kussen, sliep er al mee voor ik zwanger was 😅

3 jaar geleden

Ik ben nu 13+2 en kan m’n zwangerschapskussen van ‘First’ niet meer wegdenken uit bed. Is een lichte C vorm die hard genoeg is om alles goed te ondersteunen. Ik vond de meeste anderen vaak te slap..

3 jaar geleden

Hier ook doomoo, kost wat meer, heeft ook meer comfort! Zowel slapen voeden als een kussen voor het kindje. Ben er heel blij mee

3 jaar geleden

Ik keek ook naar de Doomoo. Ik twijfel omdat ik veel lees dat het kussen vrij snel slap wordt. Heeft iemand ervaring hiermee en is Snooz misschien een beter kussen ?

3 jaar geleden

Ik heb een kussen van snooz, een mooi en stevig kussen!

3 jaar geleden

Ik heb heel vroeg het zwangerschapskussen van Ella op bol gekocht, omdat ik erg last van mijn schouder heb gehad. S nachts niet lekker geslapen en vaak te lang op mijn schouder gelegen. Het kussen ligt erg lekker en de hoes is makkelijk te wassen.

3 jaar geleden

Ik heb mijn eerste zwangerschap rond de 30 weken een kussen van Ella gekocht. Ik weet nog dat ik toen dacht dat ik dat veel eerder had moeten doen 😂 Nu heb ik hem nog dus kan hem pakken wanneer ik behoefte voel. Nu met 11+3 is dat nog niet 😊

3 jaar geleden

Helpt een zwangerschapskussen ook tegen rugpijn? Ik slaap op mijn buik en dat lukt ook nog wel, maar ik heb dan 's ochtends wel last van mijn onderrug. Als zo'n kussen dit zou tegengaan, wil ik hem alvast aanschaffen.

3 jaar geleden

Reactie op Christmaswish4

Ik heb deze, al bijna 6 jaar. Ik vind het een heel fijn kussen, sliep er al ...
Deze ziet er heel fijn uit idd

3 jaar geleden

Reactie op Chelle020

Ik keek ook naar de Doomoo. Ik twijfel omdat ik veel lees dat het kussen vr ...
Ja super fijn ding! Ook na de zwangerschap voor de borstvoeding. Vaak zakt een kussen toch wat in en dat maakt dat baby niet meer helemaal goed ligt. Deze heeft van die kleine korreltjes waardoor dat juist niet gebeurt (volgens de kraamhulp ook 😜).

3 jaar geleden

Reactie op esmee11

Helpt een zwangerschapskussen ook tegen rugpijn? Ik slaap op mijn buik en d ...
Voor mij helpt het zeker!!

3 jaar geleden

Reactie op Chelle020

Ik keek ook naar de Doomoo. Ik twijfel omdat ik veel lees dat het kussen vr ...
Ik heb deze de vorige zwangerschap gebruikt. Maar is inderdaad erg ingezakt. De hoes rekt wat uit. Deze zwangerschap dus zeker even vulling bijkopen! Verder vorige zwangerschap zowel tijdens slapen als voeden als erg fijn ervaren

3 jaar geleden

Reactie op xSuusx

Ik heb een kussen van snooz, een mooi en stevig kussen!
Die heb ik ook. Een fijn en stevig kussen! Ik vind het een aanrader

2 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met zo’n kussen? Ik heb namelijk al zo’n standaard zwangerschapskussen en die geeft niet de juiste ondersteuning. Ik hoop dat zo’n kussen met rug en buik ondersteuning wel helpt 😄

2 jaar geleden

Reactie op lauren32

Heeft iemand ervaring met zo’n kussen? Ik heb namelijk al zo’n standaard ...
Ik heb er zo een, moest er in het begin erg aan wennen maar kan nu niet meer zonder. Het voorkomt ook dat ik weer op m’n rug ga liggen ‘s nachts!