Hi! Hebben jullie tips voor een goede zwangerschapssportlegging? Mijn normale leggingen zitten zowel onder me buik als er overheen niet lekker meer. Ik zoek er één die lekker er overheen kan en vooral niet doorschijnt. En geen katoen, dat sport niet lekker.
Ik heb de zwangerschapslegging van Stronger besteld, duur maar wel heel fijn. Zou m wel een maatje groter nemen want vond de bruikbaar nog redelijk strak.
Ik heb er eentje van noppies via Vinted kunnen scoren. Zit super lekker en is totaal niet doorschijnend! Misschien een idee om daar eens tussen te kijken 😊
In een ander topic werd de legging van Oysho aangeraden. Ik heb die besteld, maar nog niet binnen, dus kan nog geen review geven. Hij zou niet doorschijnen :)
Ik heb 2 weken terug 3 sportleggings van Nike besteld. Ze zitten heerlijk en schijnen niet door. Ze hebben nog 30% korting dus rond de €40 per stuk. Zowel deze groene als de paarse gekocht en erg tevreden!
In een ander topic werd de legging van Oysho aangeraden. Ik heb die besteld ...
Ik heb deze ook toevallig besteld en ga er vandaag voor het eerst in sporten. De stof voelt heerlijk en zacht en qua pasvorm ook fijn, schijnt ook zeker niet door.
Ik heb de legging van mamalicious gekocht. Vond het zonde om er teveel geld aan uit te geven. Hij is nu nog wat ruim bij m’n buik dus moet af en toe wat hijsen. Zit lekker en schijnt niet door
Overigens heb ik ook een legging van Stronger besteld (een maat groter). Geen zwangerschaps, maar een normale. Die vind ik wel echt heel groot vallen. Hopelijk heb ik er over een aantal weken nog wat aan, want nu zakt hij af.
Ik heb deze in het blauw gekocht, maar hij zakt af. Toch wel.. Ik heb nog z ...
Wellicht kun je hem dubbel slaan? Dan zakt ie minder af. Bij mij id dr buikband ook nog groot en zakt ie af dus nog niet heel ideaal om cardio in te doen maar krachttraining gaat prima.
Ik heb aan het begin van mijn eerste zwangerschap een seamless sportlegging van de h&m gekocht. Zit super lekker en ik draag hem nu gewoon weer, is mooi gebleven.
De aller aller aller fijnste zijn die van Lululemon (the align high rise leggings), ze zijn wel prijzig, maar het wat mij betreft 100% waard. Droeg ze ook al voor m’n zwangerschap trouwens.