732 Reacties

één jaar geleden

Hi. Hier nog niks maar dat is nog een beetje vroeg (2+4). Die symptomen ken ik niet van mijn vorige zwangerschappen. Ben benieuwd of dit er bij hoort

één jaar geleden

Reactie op ingedewaard

Hi. Hier nog niks maar dat is nog een beetje vroeg (2+4). Die symptomen ken ...
Hi! heb je wel al een positieve test gehad? Ik had de kortademigheid ook bij mijn vorige zwangerschappen. Dit was juist altijd hetgene waaraan ik merkte dat ik zwanger was/ben haha

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hi! heb je wel al een positieve test gehad? Ik had de kortademigheid ook b ...
Nee nog niet. Wel met ovulatie testen gewerkt. Bij mijn vorige zwangerschappen meteen raak dus hopelijk nu ook. Hopelijk voor jou is het een teken dat je zwanger bent’ 🙏 vorige keren kon ik niet tegen sterke geuren van vlees.

één jaar geleden

Ik ben 3 +5 weken en ik moet vaak plassen en heb veel trek😊

één jaar geleden

Ik ben 3 +5 weken en ik moet vaak plassen en heb veel trek😊
Spannend! Heb je al getest?

één jaar geleden

Hoi! Even off-topic: wat leuk dat jullie ook een Yinthe hebben! 🥰 Hier af en toe al wat bandenpijn bij plotselinge bewegingen, en erg moe 😴. Ik ben morgen 4 weken.

één jaar geleden

Reactie op ingedewaard

Spannend! Heb je al getest?
Ja zeker gisteren twee positieve teste en vanmorgen nog een😊 nu afwachten of het doorzet!

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Hoi! Even off-topic: wat leuk dat jullie ook een Yinthe hebben! 🥰 Hier af ...
haha inderdaad grappig, misschien kunnen we bij de tweede naam elkaar inspireren.

één jaar geleden

Ja zeker gisteren twee positieve teste en vanmorgen nog een😊 nu afwachten ...
Spannend. Dat klinkt als zwanger hoor ;-)

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Spannend. Dat klinkt als zwanger hoor ;-)
Ik hoop het zo! Heb ik november een miskraam gehad dus ben nu vooral zenuwachtig..

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

haha inderdaad grappig, misschien kunnen we bij de tweede naam elkaar inspi ...
Haha ja 😊. Ik heb zo'n voorgevoel dat we nog een meisje gaan krijgen. We hebben alleen maar meisjes in de familie 🤭. Jij ook een soort voorgevoel?

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Haha ja 😊. Ik heb zo'n voorgevoel dat we nog een meisje gaan krijgen. We h ...
haha eerlijk gezegd nog niet. Ik wacht eerst de komende weken eens af.. na twee miskramen toch ietswat voorzichtig met te blij zijn ;-)

één jaar geleden

Ik hoop het zo! Heb ik november een miskraam gehad dus ben nu vooral zenuwa ...
Dat snap ik. Same here. Maar er is altijd een reden als het fout gaat. Ik heb het laten uittesten en mijn laatste miskraam is fout gegaan doordat het embryo'tje syndroom van down had.. dus achteraf blij dat ik zelf deze keuze niet had hoeven te maken.

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Dat snap ik. Same here. Maar er is altijd een reden als het fout gaat. Ik h ...
Oh jeetje... ja klopt er is altijd en reden en daar hou ik mij dan ook aan vast. Ik ben zo benieuwd of het allemaal goed gaat! Ik hoop het ook heel erg voor jou!

één jaar geleden

4+3 hier, eerste zwangerschap.. vorige week veel buikpijn! Sinds vorige week ook enorm gevoelige borsten, heel moe, snel duizelig en super opgeblazen met name savonds, leek gisteren wel 30 weken zwanger 😆

één jaar geleden

Ik ben morgen 4 weken. 2 positieve testen, gevoelige borst en erg moe. En vind het wel spannend, in november miskraam gehad. Maar voelt nu al anders, heel gek.

één jaar geleden

Reactie op Moon33

Ik ben morgen 4 weken. 2 positieve testen, gevoelige borst en erg moe. En v ...
Ooh dit herken ik heel erg! Ik heb ook in november een miskraam gehad en voel me nu ook heel anders. Blijft spannend

één jaar geleden

Hier bij 3+3 al misselijk en dus reden voor mij om te testen. Nu 4 weken en de misselijkheid blijft en merk dat ik wat lichte pijn heb aan mijn banden.

één jaar geleden

Reactie op Audreyyv

haha eerlijk gezegd nog niet. Ik wacht eerst de komende weken eens af.. na ...
Ja dat begrijp ik! Blijft toch altijd spannend, zeker de eerste weken naar de echo toe!

één jaar geleden

Reactie op Momtobe95

4+3 hier, eerste zwangerschap.. vorige week veel buikpijn! Sinds vorige wee ...
Hahaha ja, voel mij ook echt opgeblazen. Flink darmen-buikje is het, want dat kleine zandkorreltje kan nog niet voor zo'n dikke buik zorgen 😅