6 Reacties
3 maanden geleden
Niks van aan trekken. Ik hoor dit al vanaf me oudste dochter. Die was 58cm en 5020gram bij de geboorte en altijd groot gebleven. Me zoontje is nu 10 maanden en zit in kleding maat 86/92. Ze zeggen vaak: ow dacht dat hij ouder was. Ik lach er maar om🤣
3 maanden geleden
Idem hier! Ondertussen dragen we al kleedjes van maatje 86! Het is wel zo dat wij een paar weken geleden ons eetschema hebben gewijzigd na een bezoek aan de pediater en zij ook wel aangaf dat hij een beetje boven de curve zat. Ze deed dit met veel respect en helemaal niet vingerwijzend. Ze bekeek toen samen met ons zijn eetschema waar hij ook maar halve porties vast voeding at. Wij gaven toen ook nog 5-6 flesjes. Uiteindelijk op haar aanraden naar 3 van 180 (en soms 1 van 90 's nachts) gegaan en de vaste voeding ging ook veel vlotter. En dit eigenlijk zonder veel boosheid van ons zoontje. Voordien kon hij echt heeeel boos worden hij honger. 😊 De pediater had ook gezegd "probeer het en zie maar of het lukt. Ik was alleszins niet van plan om ons zoontje honger te laten lijden. En ondertussen zitten we nog steeds op dat ritme. En hij blijft qua gewicht stabiel. Misschien het proberen waard? Ohja, en die opmerkingen. Ik lach er mee. Hij groeit er wel uit en vooral, liever zo dan andersom! Hij is gelukkig. 😊
3 maanden geleden
Niks van aantrekken
aantrekken! Alleen maar mooi dat ze wat over hebben toch! Zolang je zoontje er goed uit ziet en een vrolijke baby is dan zou ik er alleen maar van genieten. Mijn dochter is ong 76cm en 11.7 kilo en ze ziet er prachtig uit. Draagt maatje 80. Wanneer ze straks gaan lopen of kruipen gaat dat er wel weer af. Als ze nu ziek zouden worden hebben ze tenminste wat over🥰 Ik herken wel wat je zegt dat het je aan het twijfelen brengt maar vergelijken is helemaal niet nodig. Volg je moedergevoel!