32 Reacties
vorige week
Hier heeft ze al gehad en had blaasjes bij der mond en in der mond waardoor ze heel slecht dronk en de plas luiers waren ook een stuk minder dan normaal. Verder heeft ze koorts gehad en heel erg maar ook heel erg huilen ik en me vriend kregen haar echt niet stil. Toen hadden we de hap gebeld en haar 240 zetpil gegeven en toen sliep ze als een roos. Ik hoop dat het bij jullie mee valt
Heel veel succes 🍀
vorige week
Hier 3 keer in de 12 dagen dat ze ziek kunnen worden wat verhoging gehad verder geen klachten nu 12 dagen geleden
vorige week
Hier zit onze kleine man er midden in, hij heeft ook buikgriep erbij gekregen, had wat rode vlekjes op zijn buik en wat verhoging. Zijn dunne ontlasting, waardoor zn kontje nu weer kapot is, dat komt (denk ik) door de buikgriep en staat los van de vaccinatie. Ik heb zelf ook buikgriep dus vandaar dat ik weer dat het niet van de vaccinatie komt.
vorige week
Ons zoontje heeft hem vorige week dinsdag gehad dus 7 dagen hier, en is vanavond koortsig. Hoop dat het hier bij blijft dan valt het mee.
vorige week
Die van mij heeft trouwens deze vaccinaties in zijn armen gekregen en geen last van gehad
5 dagen geleden
Hoi! Ons zoontje heeft 10-12 de prikken gehad. Van de menigokokken had hij geen last. Van de BMR is hij dinsdag hangerig geworden en gisteren (precies na 1 week) flinke koorts (39,6) en hangerig.
Vanochtend weer 36,6 en dus naar de opvang (wij moeten werken). Ben benieuwd hoe zijn dag is, maar dus gisteren wel flinke reactie
4 dagen geleden
Reactie op MamavanLuca
8/12 gevaccineerd. Dag 2 pijn in zijn beentjes… verder nog niks gemerkt.
Terugkomend , vandaag dag 11 na vaccinatie.. zijn enigste slaapje overdag was 20 minuten… normaal 2.5 uur
Veel hangen en humeurig
3 dagen geleden
Oké, dag 12.. gister 39.3 graden koorts. Vandaag 38.9 + rode vlekken op zijn romp. Alleen meer hangen en ziek zijn 😣