32 Reacties

vorige week

Dit werd mij dus al verteld tijdens de 12 maanden vaccinatie en moest anders ook deze week ook heen maar door deze reden hebben we hem ingepland in januari🙈

vorige week

Hier heeft ze al gehad en had blaasjes bij der mond en in der mond waardoor ze heel slecht dronk en de plas luiers waren ook een stuk minder dan normaal. Verder heeft ze koorts gehad en heel erg maar ook heel erg huilen ik en me vriend kregen haar echt niet stil. Toen hadden we de hap gebeld en haar 240 zetpil gegeven en toen sliep ze als een roos. Ik hoop dat het bij jullie mee valt Heel veel succes 🍀

vorige week

Hier 3 keer in de 12 dagen dat ze ziek kunnen worden wat verhoging gehad verder geen klachten nu 12 dagen geleden

vorige week

Hier zit onze kleine man er midden in, hij heeft ook buikgriep erbij gekregen, had wat rode vlekjes op zijn buik en wat verhoging. Zijn dunne ontlasting, waardoor zn kontje nu weer kapot is, dat komt (denk ik) door de buikgriep en staat los van de vaccinatie. Ik heb zelf ook buikgriep dus vandaar dat ik weer dat het niet van de vaccinatie komt.

vorige week

Ik ben heel erg benieuwd mijn dochtertje krijgt hem morgen

vorige week

Ons zoontje heeft hem vorige week dinsdag gehad dus 7 dagen hier, en is vanavond koortsig. Hoop dat het hier bij blijft dan valt het mee.

vorige week

Ooh nee wat naar dit eigenlijk.. wij moeten eind januari, maar zie er nu dus mega tegenop😅 Toch bizar dat ze er zo ziek van kunnen worden. Van de 12 maanden prik had mijn dochter vrijwel geen last gelukkig.

vorige week

8/12 gevaccineerd. Dag 2 pijn in zijn beentjes… verder nog niks gemerkt.

vorige week

Die van mij heeft trouwens deze vaccinaties in zijn armen gekregen en geen last van gehad

6 dagen geleden

Mijn meisje heeft de prikken 9 december gekregen. Nu sinds 3 dagen flinke koorts, hele slechte nachten en weinig tot niet willen eten 😥 Eerste keer dat ze zo ziek is van de prikjes

5 dagen geleden

Hoi! Ons zoontje heeft 10-12 de prikken gehad. Van de menigokokken had hij geen last. Van de BMR is hij dinsdag hangerig geworden en gisteren (precies na 1 week) flinke koorts (39,6) en hangerig. Vanochtend weer 36,6 en dus naar de opvang (wij moeten werken). Ben benieuwd hoe zijn dag is, maar dus gisteren wel flinke reactie

5 dagen geleden

Ons zoontje heeft ze nu 2 weken geleden gehad. Geen reactie gehad gelukkig. Was hooguit wat meer/sneller moe.

5 dagen geleden

Huh. Ze krijgen bij 12 maanden een prik en dan 2 maanden erna weer?😅

5 dagen geleden

Reactie op Maan 🌙

Huh. Ze krijgen bij 12 maanden een prik en dan 2 maanden erna weer?😅
Klopt, bij 12 maanden en weer bij rond de 14 maanden. De prikken zijn verschillend van elkaar dus daarom zitten die dichter op elkaar.

5 dagen geleden

Ik ga ook aan liever niet net voor de kerst te willen dus heb toen na de kerst een afspraak kunnen maken

5 dagen geleden

Nog geen reactie hier, 8 december gehad. Benieuwd of het nog komt 🫣

4 dagen geleden

Reactie op MamavanLuca

8/12 gevaccineerd. Dag 2 pijn in zijn beentjes… verder nog niks gemerkt.
Terugkomend , vandaag dag 11 na vaccinatie.. zijn enigste slaapje overdag was 20 minuten… normaal 2.5 uur Veel hangen en humeurig

4 dagen geleden

Precies vanwege al deze horror verhalen hebben wij gekozen om deze prik was in april te geven als ze 18 maanden is. Dan is het ziekte seizoen ook voorbij. Dan is ze in ieder geval niet meer verkouden etc

3 dagen geleden

Hier van de 1e prik last en 2e niet gelukkig behalve wat diarree.

3 dagen geleden

Oké, dag 12.. gister 39.3 graden koorts. Vandaag 38.9 + rode vlekken op zijn romp. Alleen meer hangen en ziek zijn 😣