8 Reacties

3 dagen geleden

Heel herkenbaar! En tijdens je keizersnee word natuurlijk alles "schoon" achter gelaten dus is je bloedverlies ook veel minder dan als je vaginaal zou bevallen! Maar dit had ik de eerste menstruatie ook en de 2de was het weer "normaal". Of althans ik durfde weer naar buiten zonder het gevoel te hebben dat ik constant doorlekte en leeg liep ofzo

3 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Heel herkenbaar! En tijdens je keizersnee word natuurlijk alles "schoon" a ...
Gelukkig bij de 2e weer normaal. Ja ik ben van mijzelf heftige menstruatie gewend.. maar dit? Ik ben er gewoon licht in mijn hoofd van😵‍💫 nog nooit meegemaakt. Kraamverband is van het lopen van de wc naar de woonkamer alweer bijna doorgelekt!!!

3 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik schrok er ook echt van..

3 dagen geleden

Ik had hier ook een topic over gemaakt omdat ik precies hetzelfde had. Had weer kraamverband nodig, snachts meerdere keren doorgelekt en gewoon grote stolsels verliezen. Duurde ook veel langer dan wat ik normaal gewend ben maar inmiddels is het weer voorbij

2 dagen geleden

Yess hier ook! Zoveel bloedverlies dat ik bang was dat ik door zou lekken. De menstruatie is 8 dagen aanwezig geweest 🥲

2 dagen geleden

Ik heb precies de zelfte ben net uit me 6 weken na een keizersnede en de krampen zijn ook niet normaal hoe pijnlijk ze zijn

2 dagen geleden

Reactie op MNxxx

Yess hier ook! Zoveel bloedverlies dat ik bang was dat ik door zou lekken. ...
Maar echt, ben gewoon geneigd om een emmer aan mezelf vast te tapen😂😂😂 ben al wel 5 keer doorgelekt. Heb nu van die incontinentie broekjes met Eén kraamverband extra

één dag geleden

Reactie op Mommy97

Maar echt, ben gewoon geneigd om een emmer aan mezelf vast te tapen😂😂😂 b ...
Dit had ik ook ellende!