17 Reacties

10 maanden geleden

Wat vervelend! Onze dochter heeft ook iedere dag verhoging maar meestal geen koorts. De huisarts heeft ons naar huis gestuurd met “het zal wel bij haar horen ..” maar het blijft toch vreemd.

10 maanden geleden

Reactie op k1995

Wat vervelend! Onze dochter heeft ook iedere dag verhoging maar meestal gee ...
O echt? En hoelang heeft ze dat al? En verder merk je ook niks?

10 maanden geleden

Nou de kinderarts afwachten.. Mijn zoontje is continu ziek en om de week koorts en word niks gedaan 'is maar een virus' sinds gisteravond elke fles eruit gespuugd en geen plasluier 'hij is nog niet uitgedroogd en oogt wel goed dus ga maar na huis en wacht het nog even af' dus ja... Hoop dat de kinderarts jullie meer kan helpen♥️

10 maanden geleden

Denk dat je baby sowieso gewoon een hogere lichaamstemperatuur heeft (onze dochter heeft bijv juist een lage temperatuur, van rond de 36-36,5.) verschilt zo per kind! Regelmatig koorts is uiteraard niet de bedoeling dus heel fijn dat jullie wel worden doorverwezen naar de kinderarts! Hoop dat ze wat kunnen vinden en het snel beter gaat met jullie kleine.

10 maanden geleden

Reactie op Kimmie21

O echt? En hoelang heeft ze dat al? En verder merk je ook niks?
Zo’n 3 maanden nu, sinds half januari. Verder merken we niets aan haar inderdaad, ze is vrolijk en ontwikkelt goed. De urine was schoon volgens de huisarts. Ben benieuwd naar jullie afspraak bij de kinderarts!

9 maanden geleden

Reactie op k1995

Zo’n 3 maanden nu, sinds half januari. Verder merken we niets aan haar inde ...
Dat is inderdaad ook al echt lang. Ik ben ook benieuwd vrijdag.

9 maanden geleden

Succes morgen!

9 maanden geleden

Reactie op k1995

Succes morgen!
Dankjewel!!

9 maanden geleden

Reactie op k1995

Succes morgen!
Hoi! Wij zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest. Fijn dat we daar nu terecht konden. Veel vragen, lang gesprek maar in het kort: - omdat ze nu al bijna drie maanden elke dat verhoging of koorts heeft kan dat eigenlijk al niet meer bij toeval net wat verschillende dingen achter elkaar zijn. Ze gaf aan dat er dan altijd wel een paar dagen tussendoor zijn dat een baby of kind geen verhoging of koorts heeft. - onze dochter is in haar gewicht behoorlijk aan het afnemen - ze ziet pips/bleek De kinderarts zag echt noodzaak om door te pakken met verschillende onderzoeken. Na het gesprek hebben we bloed laten prikken (dat was echt sneu!). Ze hebben onder andere naar ijzer, infectiewaardes en immuunwaardes gekeken. Maandag telefonisch contact over de uitslag en hoe of wat verder. Hopelijk hebben jullie hier iets aan?

9 maanden geleden

Reactie op Kimmie21

Hoi! Wij zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest. Fijn dat we daar nu te ...
Wat fijn dat ze doorpakken! Ik heb maandag in het ziekenhuis gezeten ivm randje uitdroging maar geen andere onderzoeken en later weer na huis, vandaag weer lopen spugen en gewoon ziek.. Is ook flink afgevallen en kinderarts benoemde al dat ie mager was maar verder niks😔

9 maanden geleden

Reactie op roeliieen

Wat fijn dat ze doorpakken! Ik heb maandag in het ziekenhuis gezeten ivm ra ...
Ach wat ontzettend sneu. En in haar groeicurve is nog niks te zien? Als je het niet vertrouwd, bellen! Beterschap voor de kleine! ❤️‍🩹

9 maanden geleden

Reactie op Kimmie21

Ach wat ontzettend sneu. En in haar groeicurve is nog niks te zien? Als j ...
Hij zat sws al onder de officiele lijn maar volgde eerst wel zijn eigen lijntje maar sinds 25 maart gaat ie daar ook onder zitten.. in de afgelopen maand is ie nog geen 300gr aangekomen

9 maanden geleden

Reactie op roeliieen

Hij zat sws al onder de officiele lijn maar volgde eerst wel zijn eigen lij ...
En daar vindt de huisarts of kinderarts niks van? Zou anders gewoon weer bellen!

9 maanden geleden

Reactie op Kimmie21

En daar vindt de huisarts of kinderarts niks van? Zou anders gewoon weer be ...
Nope.. omdat hij met 9 maand voor extra controle moet komen op het cb ivm zijn gewicht moest ik het maar afwachten en anders met cb gaan overleggen..

9 maanden geleden

Wat fijn dat je hierin serieus genomen word en ze verder gaan kijken! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie 🙏🏼

gisteren

Reactie op Kimmie21

Hoi! Wij zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest. Fijn dat we daar nu te ...
En heb je al duidelijkheid over de situatie? Ons zoontje heeft ook al een tijd koorts

11 uur geleden

Ik ben ook benieuwd. Hier ook steeds koorts en verhoging (soms een paar dagen normaal en dan begint het weer). Volgens de huisarts een kno probleem, want hij heeft ook al 4 oorontstekingen gehad. Echter buigt lengte en gewicht ook af (van 0 naar -1) waardoor ik twijfel.