6 Reacties

17 dagen geleden

Mijn zoon had dat de eerste dagen ook elke nacht en nu nog af en toe. Hoe oud is je baby nu? Mijn zoon is trouwens bijna 2 jaar. Echt tips heb ik helaas niet

17 dagen geleden

Onze dochter, vandaag 21 maanden, had dit ook. Krijsen, absoluut niet naar bed willen, in de nacht huilen en knuffel uit bed gooien. Was heel zwaar. Wij hebben niet toegegeven. Wel even een knuffel gaan geven, maar daarna altijd terug in bed. Na een week stopte het wel

17 dagen geleden

Reactie op Rw1

Mijn zoon had dat de eerste dagen ook elke nacht en nu nog af en toe. Hoe o ...
Onze jongste is nu 3 weken, ze slaapt heel sporadisch de hele nacht in eigen kamer (de ouste) maar vaak gewoon bij ons. De jongste komt stipt om de 3 uur voor voeding en ik kan het momenteel echt niet opbrengen om een uur naast haar bed te zitten tot ze weer gaat slapen om vervolgens na 1.5 uur weer hetzelfde liedje te hebben

17 dagen geleden

Wij hadden dit ook met ons zoontje, maar dan net voordat zijn zusje geboren werd. Waarschijnlijk voelde hij het aan? In het begin van alles geprobeerd, maar uiteindelijk was gecontroleerd laten huilen de oplossing: eerst 5 min en dan terug om te troosten, dan 10 min en weer terug, dan 30 min en dan 60 min. Hij heeft 1 nacht 45 min aaneengesloten gehuild en was toen stil. Hierna heeft hij nooit meer zo gehuild. Het was echt even volhouden, maarja

14 dagen geleden

Hier een dochtertje van 19maanden, is nog ziek geworden ook maar nog nooit een doorslaper geweest. Mijn man gaat er voor haar uit en ik doe de baby. Hebben ook nog een zoontje van 3,5 die ook nog wel eens nachtmerries heeft dus tis weinig slaap helaas 🥲

14 dagen geleden

Hier 1 van 3 1 van anderhalf en 1 van 3 weken. De oudste had dit idd ook toen de middelste kwam. Slaapt nu nog steeds slecht. Wij hebben het ook geaccepteerd omdat we anders niet sliepen. Nu slaapt ie regelmatig vanaf midden in de nacht bij ons. Soms moet je wat. Zijn er nu aan gewend