Vandaag was ook mijn uitgerekende datum! Blijft toch een bijzondere dag 🩷. Ons meisje is intussen 9 dagen oud. Heel veel succes met de laatste loodjes!
Ik ook vandaag uitgerekend. 🩵
Af en toe wel eens krampen etc gehad, maar vandaag nergens last van.
Wij zijn lekker nog even gaan lunchen en shoppen in Den Bosch
Vandaag was ook mijn uitgerekende datum, inmiddels mogen er sinds 8oktober al genieten van ons ventje🩵 Heel veel succes met de laatsten loodjes en de bevalling 🫶🏼
Ik was ook 26 oktober uitgerekend. S avonds kreeg ik met vlagen flink last van mijn onderrug. Maar dat trok na een paar uur weer weg, de ochtend erna precies hetzelfde. Zijn denk ik oefen/voor-weeen geweest? Nu niks geen kampen oid meer.. afwachten maar..
Wachten wachten wachten
Ook hier nog geen baby.
Soms lees ik dat het ineens bij iemand begint zonder klachten en dan hoop ik daar elke keer maar op.
Woensdag einde middag word ik gestript, maar hoop zo dat hij er dan toch gewoon al is.
Ik was gisteren uitgerekend maar ook nog niks nu.. ik heb komende donderdag (als ik dan nog niet bevallen ben) een controle om te kijken of ik ingeleid wil worden of nog wil afwachten. Iemand ervaring daarmee rond dit termijn?
Hier ook nog rust behalve de pijnloze harde buiken en menstruatiekrampen. I ...
Dit ervaar ik ook. Harde buiken en menstruatiekrampen maar voor de rest niks! Ik noem mezelf ook een tijdbom 😂 vooral omdat ik blijkbaar ontzettend veel vruchtwater heb, dus ik ben bang dat het een zooitje wordt 😅
Ik lig al een uurtje wakker met flinke pijn in m’n onderrug en af en toe krampen. Nu begon het net te lopen, ik weet niet of het vruchtwater of urine is 🫣 Ben deze zwangerschap nog geen druppel urine verloren, dus ik hoop op vruchtwater 🤞
Ik was gisteren uitgerekend maar ook nog niks nu.. ik heb komende donderdag ...
Zou eerder kijken voor strippen. Ik ben de vorige keer ingeleid met 41+5 en ik wil nu weer afwachten tot dat termijn. Grote kans dat het nog vanzelf komt.
Vandaag om 17.30 uur gestript.
Ze gaf het een goede kans en had er een goed gevoel bij.
Voor nu merk ik nog niet heel veel.
Heel benieuwd of het straks of vannacht gaat door zetten. 🍀
Baby is flink aan het bewegen. 🩵
Vandaag precies 41 weken, ook controle gehad Alles goed met de kleine en mij. Er is een kleine cm ontsluiting gemeten. Heb er nu voor gekozen om niet te strippen, omdat kans klein werd geacht dat het iets zou doen. Donderdag weer controle (dan 41+5) en eventueel strippen of inleiden.