103 Reacties

één maand geleden

6d echo 🩷

één maand geleden

Ik kreeg deze vandaag mee bij de groei echo in het ziekenhuis. Zo blij mee! Vind ze zeker zo mooi als de 3d echo die we laatst hebben laten maken. Alleen jammer genoeg niet digitaal en niet in kleur.

één maand geleden

Vandaag 4d echo gehad nu wil ik hem graag insturen om te kijken hoe die er echt uitziet kan iemand mij aanraden waar dit kan ?

één maand geleden

Vanavond weer een kleine herkansing gehad van de pret echo, de vorige keer lag ze in een stuit waardoor ze maar 5 minuutjes echt wat van haar gezichtje liet zien.. Vandaag was het niks anders haha! Ze lag met haar knie in haar gezicht.. Dus lekker dubbel geknikt..😅

één maand geleden

Reactie op feetje23

Vandaag 4d echo gehad nu wil ik hem graag insturen om te kijken hoe die er ...
Ik heb het via Etsy laten doen!

één maand geleden

Reactie op feetje23

Vandaag 4d echo gehad nu wil ik hem graag insturen om te kijken hoe die er ...
Wij bij babytures

één maand geleden

Vandaag poging 2, maar de kleine meid wil niet meewerken. Dit was het beste beeld wat we ervan konden krijgen.. Heeft iemand een idee of we deze nog goed kunnen laten bewerken naar 8K, of dat je daar te weinig voor ziet?

één maand geleden

Gister met 28+6 de 4D echo gehad 😍 hij deed het super goed 🩵 zooo verliefd!! Zat wel hele tijd met z’n handjes in z’n gezicht maar liet wel regelmatig wat zien. Hij heeft ook al wat haartjes 😊 En hij heeft waarschijnlijk wel navelstreng om z’n nek. Kan nog allemaal veranderen en zelfs erger worden. Maar ze zei dat het echt niet erg is en veel kindjes worden geboren met navelstreng om nek. Toch vind ik het beetje eng 🥹 anderen ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op Suuuzle

Gister met 28+6 de 4D echo gehad 😍 hij deed het super goed 🩵 zooo verlief ...
Ik heb hier laatst iets over gehoord in een podcast van verloscast, volgens mij de aflevering vd “uitdrijving”. Heel veel baby’s hebben dit en kan geen kwaad, omdat ze natuurlijk zuurstof etc krijgen via de navelstreng en niet zoals wij nog via de longen. Ze kunnen dus niet gewurgd worden, wat veel mensen denken. Misschien als je hun uitleg luistert dat je wat meer gerustgesteld kan worden 😊 (mijn zoontje had trouwens ook zn navelstreng om nekje bij bevalling, maar is dus best normaal en niet gek)

één maand geleden

Gisteren poging 3, ze ziet zich toch nog even zien 🥹🤍

één maand geleden

Reactie op Jezzica93

Ik heb hier laatst iets over gehoord in een podcast van verloscast, volgens ...
Dankjewel voor je reactie. Ga het eens opzoeken 👍🏼

één maand geleden

Reactie op Suuuzle

Gister met 28+6 de 4D echo gehad 😍 hij deed het super goed 🩵 zooo verlief ...
Onze oudste dochter had ook navelstreng om het nekje bij geboorte, enige wat ze had was een enorme voorkeurshouding en soort van stijf nekje, maar met osteopaat was dat vrij snel opgelost!

één maand geleden

Reactie op Suuuzle

Gister met 28+6 de 4D echo gehad 😍 hij deed het super goed 🩵 zooo verlief ...
Onze dochter had 't ook, niets aan over gehouden

één maand geleden

Cutie met handje in z'n mond. 😁 31 w 3 dagen

één maand geleden

Reactie op sophie1606

Cutie met handje in z'n mond. 😁 31 w 3 dagen
Lag ze niet met hoofdje naar beneden?

één maand geleden

Reactie op cyrelleee

Lag ze niet met hoofdje naar beneden?
Jawel! Beetje schuin. Lag met zn voetjes in mn ribben te trappelen.

één maand geleden

Reactie op sophie1606

Jawel! Beetje schuin. Lag met zn voetjes in mn ribben te trappelen.
Tegen* :)

één maand geleden

32+2 tijdens groei echo 🥰

23 dagen geleden

De hele zwangerschap niet mega mooi echo foto's van haar hoofdje (ze ligt met haar gezicht in mijn rug) maar vandaag bij de laatste echo dan toch even de 3D stand aan kunnen zetten met een geweldig resultaat 🥰

2 dagen geleden

Kindjelief ligt al heerlijk diep vast in de bekken, maar vandaag alsnog even mogen spieken met de 36w echo🥺