Hoi mama’s,
Ik heb jullie hulp nodig. Ons zoontje is op dit moment 6 weken en heeft nu sinds een paar weken ergens last van. Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.
Hij heeft regelmatig een paar keer op een dag een soort van moeite met ademen. En dan bedoel ik dat hij een soort van geluidje maakt en kort daarna hoor je niks meer en dan zie je hem rood aanlopen en naar adem happen… dit is heel naar om te zien. Meestal handelen we direct en leggen we hem op z’n buik. Kort na die tijd krijgt hij weer lucht, maar komt er ook spuug uit z’n mond/neus. Dan begint hij super hard met huilen om weer op adem te komen. We waren aan het begin erg bang dat dit een keer ‘s nachts zou gebeuren en we het niet zouden horen. En ja als ouder zijnde sta je snachts aan, maar op het moment dat je kindje geen adem krijgt, hoor je geen geluid. We zijn hiermee al naar de huisarts geweest en we dachten zelf aan een soort verkoudheid en dat z’n neus gewoon dicht zit. Alleen zijn we nu wel bijna 2 weken verder en het gebeurd nog steeds. Gelukkig kan hij zichzelf wel redden, want ik wilde dat testen. Hem laten liggen voelt niet goed als hij zo aanval heeft, maar toch willen we weten of hij het zelf kan oppakken. Dit lukt wel, want af en toe gebeurt het ook als wij het even niet horen… vanmiddag zat zijn hele gezicht onder na dat het gebeurde… uit zijn neus en uit z’n mond allemaal slijm/melk.
Zijn er andere moeder die dit ook hebben gehad met hun kindje ?? En wat is dit en moeten we doen😕
Hier even een foto van hoe het na die tijd ongeveer uit ziet.
Help me out!
Xx