11 Reacties
één maand geleden
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen hun kinderen wakker maken om te eten. Als ze geen signaal van honger laten zien ga je ze toch ook niet voeden? Lekker laten liggen zou ik zeggen 🙈
één maand geleden
Reactie op Elora02872
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen hun kinderen wakker maken om te ...
Het idee erachter is dat anders de bloedsuikerspiegel te ver kan dalen waardoor ze ook geen honger signaal krijgen. Maar snap het ook goed als je voor door laten slapen kiest :-)
één maand geleden
Reactie op emr_d
Nee nog niet. Nog kleine 100 gram
Bij ons was het advies (van de kinderarts) om wel echt om de 3 uur te voeden totdat de kleine weer op geboortegewicht zit. Die 6 uur die je er tussen zou mogen laten in de nacht, geldt pas zodra je kindje voorbij geboortegewicht is.
één maand geleden
Reactie op naomik2005
Bij ons was het advies (van de kinderarts) om wel echt om de 3 uur te voede ...
Wij hebben hetzelfde advies gekregen!! Maar we zijn daar niet te streng in, we voeden niet stipt elke 3 uur.. Overdag komt de kleine vaak wat eerder, 's nachts komt de kleine vaak een uurtje later, dat is oké!! We zitten toch nog niet echt op een schema..
één maand geleden
Reactie op Dev1Dal
Wij hebben hetzelfde advies gekregen!! Maar we zijn daar niet te streng in, ...
Net nog even gecheckt bij de kraamzorg:
Onze kleine vent zit vandaag (dag 6) al weer op zijn geboortegewicht!! Dat betekent dat we hem 's nachts in principe mogen laten doorslapen, maar liever niet langer dan 5 uur aan een stuk. We gaan het weer meemaken..