9 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op LvdVen
Of osteopaat!
Osteopaat zijn we geweest, er zat niks vast. Ze heeft gewoon een mega voorkeurshouding, we draaien constant haar hoofd en ze ligt al de hele dag in haar kussen, vind t maar lastig..
5 dagen geleden
Reactie op Liana92
https://www.baby-dump.nl/babyjem-kussen-vlak-hoofd-preventie-grey.html?gad_ ...
Heb ‘m gekocht! Is dit dan oké? Want ze ligt dan nog wel op die kant
5 dagen geleden
Reactie op Liana92
Ja zeker! Doordat er een gat in zit plat dat stukje niet af.
Oké, want ze heeft haar afplatting aan de rechterkant, dat deel ligt natuurlijk wel op het kussentje? Is dat dan wel effectief? Sorry voor de vragen 😂
5 dagen geleden
Reactie op baby2onthewayy
Oké, want ze heeft haar afplatting aan de rechterkant, dat deel ligt natuur ...
De voorkeurshouding van mijn zoontje is ook aan de rechterkant en geen afplatting. Wij zijn nu een aantal dagen in het ziekenhuis en hier mag hij niet op het kussentje liggen. Ik zie nu gelijk verschil. Dus ik geloof heilig in dat kussentje 😊
5 dagen geleden
Reactie op Liana92
De voorkeurshouding van mijn zoontje is ook aan de rechterkant en geen afpl ...
Hopelijk alles oké 💙
Dankje voor je reactie! Ga het ook maar even zo volhouden met haar
5 dagen geleden
Hier ook een voorkeurshouding voor rechts en heb een doorverwijzing voor fysiotherapie gekregen van de arst van het consultatiebureau. Afgelopen week is de fysio voor het eerst aan huis geweest en mogen hem overdag ( waar we bij zijn) in de box op zijn zij leggen. Gelukkig niets met de werfels oid maar zijn spieren aan de rechterkant zijn sterker dus uur "gemak" draait hij zijn hoofd steeds naar rechts. We moeten nu wat oefeningen doen zodat hij ook zijn hoofd naar de linkerkant gaat draaien. Woensdag komt ze weer dus we horen dan meer.