7 Reacties
één dag geleden
Heb je al een lactatiedeskundige mee laat kijken? Die hebben vaak goeie tips om de productie op te krikken. Op Facebook is er ook een borstvoedingsgroep waar meerdere lactatiedeskundigen in zitten en advies geven. Kan je daar eventueel ook je vraag stellen. ☺️
één dag geleden
Is het niet een optie om te kolven na de voeding en dit bij te geven in een flesje? Dan hoef je nog niet meteen over naar kunstvoeding maar weet je wel dat je dochter extra binnen gekregen heeft
één dag geleden
Dank voor jullie berichten, ja ik heb al contact met een lactatiedeskundige en maandagavond komt zij ook bij ons langs..
één dag geleden
Ja, heel erg herkenbaar.
Vorig jaar bij m’n dochter overproductie, nu wat ik ook doe onderproductie. Ik heb alles maar dan ook ALLES al gedaan en geprobeerd. Zelfs domperidon werkt helemaal niet, tongriem gelaserd, lactatiekundige meegekeken.
Ik voed nu bij met donormelk, hij is 10 weken en inmiddels van 3,9 kg naar 5,3 kg gegaan. Duurde ook 3 weken voor hij op geboortegewicht was..
één dag geleden
Reactie op Suzi98
Ja, heel erg herkenbaar.
Vorig jaar bij m’n dochter overproductie, nu wat i ...
Jeetje, dan hebben jullie ook een onrustige periode gehad. Maar wat fijn om te lezen dat hij nu wel gegroeid is. Had hij al die tijd ook goede poep en plasluiers?