26 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op RS97
Herkenbaar! Mijn man gaat vanaf volgende week weer werken en ik vind het oo ...
Dat is zo herkenbaar indd dat heb ik ook wel een beetje met douchen straks en dadelijk
12 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
Dat lijkt mij ook indd heel erg spannend 😅
Zeg dat.. Maar kwestie van gewoon doen denk ik?
Tot nu toe gaat het echt goed. Ze slaapt gelukkig ook in de box net dus heb huis beetje aan kant kunnen doen🥰
Geniet lekker van de bubbel nu met z'n drietjes, ik ben echt een stuk zekerder dan na week 1.. Ik heb bedacht wat niet lukt, lukt niet als de kleine maar alles heeft wat ze nodig heeft..
12 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
ah wat fijn om te horen zeg mijn man is nu even een paar uurtjes de deur ui ...
Het is ook spannend, ik kreeg bij het idee alleen al een brok in me keel. Maar na een week is het ook weer heel gewoon, mis het wel omdat hèt zo gezellig was met zijn drieën thuis. Maar qua zorg echt prima te doen, mijn man werkt 4 dagen, gaat rond 9 uur de deur uit en is rond 00:00 thuis.
12 dagen geleden
Reactie op tompouce
Het is ook spannend, ik kreeg bij het idee alleen al een brok in me keel. M ...
Ik begrijp je helemaal , mijn man is na deze week nog 1 week thuis en gaat daarna voor 5 weken 3 dagen werken en tussen kerst en oud en nieuw is hij ook nog 2 weken vrij dus kan ik ook nog even rustig wennen voor hij straks weer 5 dagen aan het werk gaat volledig
12 dagen geleden
Reactie op bloko
Volgende week moet mijn man weer beginnen met werk. Hoe doen jullie dat met ...
Mijn man slaapt er inmiddels gewoon doorheen en heeft er dus geen last van.
Als de kleine meid heel erg krampjes heeft en ze niet in slaap wil komen neemt hij haar over zodat ik weer kan gaan slapen.
Wij hebben vanaf 8 dagen al geen kruiken meer dus daar hebben we geen last meer van.