9 Reacties

9 dagen geleden

Bedankt voor het delen. Ik twijfel om over te stappen, mijn kraamverzorgster zei juist dat baby’s van Kruidvat voeding minder vol zitten. Maar vind overstappen beetje eng ivm krampjes Maar nu ga ik het dus doen, thanks voor het delen!

9 dagen geleden

Reactie op Herlinda

Bedankt voor het delen. Ik twijfel om over te stappen, mijn kraamverzorgste ...
Ik bedenk meestal van welke voeding krijgen ze geen krampjes? Als niet werkt kan weer terug naar de " oude voeding "

9 dagen geleden

Ik geef nu hero aan een van de tweeling. Zou dat ook zo zijn? Overdag komt ze stipt om de 3 uur, soms zelfs eerder, snachts iets langer maar zeker geen 6 uur.

8 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Ik geef nu hero aan een van de tweeling. Zou dat ook zo zijn? Overdag komt ...
Maar het is denk ook verschillend hoe oud je kindje is...en ik heb dat niet gehoord over hero...om de 3 uur is gewoon normaal toch?! Hoeft niet perse 6 uur te zijn toch?!

8 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Ik geef nu hero aan een van de tweeling. Zou dat ook zo zijn? Overdag komt ...
Hier ging mijn babytje overgeven van Hero en het stinkt zo erg. 🥴

8 dagen geleden

Wij zijn ook overgestapt, eerst van Kruidvat na hero maar daar gaf hij van over en het stinkt zo , nu Albert Heijn bio daar lijkt hij het beter op te doen.

8 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Maar het is denk ook verschillend hoe oud je kindje is...en ik heb dat niet ...
Nee hoeft ook niet 6 uur te zijn hoor! Dat redt de ander van de tweeling toch niet. Maar in het schema vanuit het ziekenhuis geven we 7 voedingen met 1 langere nacht, maar dat redt ze nog lang niet dus zitten we soms in de knoop met 7 flesjes maar wel meer willen

8 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Nee hoeft ook niet 6 uur te zijn hoor! Dat redt de ander van de tweeling to ...
Ik denk dat je gewoon echt naar je kindje moet kijken..en als behoefte heeft aan meer....ik zou zeggen kijk wat je kindje nodig hebt

6 dagen geleden

Reactie op Herlinda

Bedankt voor het delen. Ik twijfel om over te stappen, mijn kraamverzorgste ...
En al overgestapt? En hoe bevalt dit?