Hoi,
2 dagen geleden ben ik over gestapt naar andere (fles) voeding van kruidvat voeding naar etos voeding. ...omdat ik de reacties hier las ..wat een mega verschil en ik dacht ik deel dit..
Mijn kraamverzorgster zei dat kruidvat voeding goed was...dus ik vertrouwde daarop...(zit jaren in het vak) dit mss ook nooit geweten...
Dus andere voeding spannend...ik doe het gewoon...nou eerst kwam om de 3 uur maar NU om de 4 uur en net om de 6 uur!! Dus in de nacht komt hij nu 1 x ...
Mijn kindje is nu een maand oud!
Is voor iedereen verschillend en ook ivm je kindje...maar wil jullie lieve mama's dit niet onthouden!
Het is soms pittig maar jullie doen het super MAMA'S twijfel niet aan jezelf! You can do this! 🫶👌
Bedankt voor het delen. Ik twijfel om over te stappen, mijn kraamverzorgster zei juist dat baby’s van Kruidvat voeding minder vol zitten. Maar vind overstappen beetje eng ivm krampjes
Maar nu ga ik het dus doen, thanks voor het delen!
Ik geef nu hero aan een van de tweeling. Zou dat ook zo zijn?
Overdag komt ze stipt om de 3 uur, soms zelfs eerder, snachts iets langer maar zeker geen 6 uur.
Ik geef nu hero aan een van de tweeling. Zou dat ook zo zijn?
Overdag komt ...
Maar het is denk ook verschillend hoe oud je kindje is...en ik heb dat niet gehoord over hero...om de 3 uur is gewoon normaal toch?! Hoeft niet perse 6 uur te zijn toch?!
Wij zijn ook overgestapt, eerst van Kruidvat na hero maar daar gaf hij van over en het stinkt zo , nu Albert Heijn bio daar lijkt hij het beter op te doen.
Maar het is denk ook verschillend hoe oud je kindje is...en ik heb dat niet ...
Nee hoeft ook niet 6 uur te zijn hoor! Dat redt de ander van de tweeling toch niet. Maar in het schema vanuit het ziekenhuis geven we 7 voedingen met 1 langere nacht, maar dat redt ze nog lang niet dus zitten we soms in de knoop met 7 flesjes maar wel meer willen