5 Reacties

4 maanden geleden

Biotiflor ken ik niet. Wij gebruikten orthiflor of bactiol, over beide erg tevreden over. Hopelijk slaat de antibiotica kuur snel aan en knapt hij goed op. Liefs

4 maanden geleden

Hier ook ervaring met antibiotica in combinatie met probiotica bij baby. Ik ken Biotiflor niet, maar zal vast prima zijn! Let op dat je minimaal 2 uur na een dosis antibiotica pas de probiotica geeft.

4 maanden geleden

Heel slim om probiotica te gaan geven inderdaad. Wel apart van elkaar geven, dus bijv sochtends antibiotica en savond de probiotica Is de biotiflor wel geschikt voor kindjes? Dat is wel even belangrijk ivm de soorten bacterien die er in zitten.

4 maanden geleden

Reactie op FWx

Heel slim om probiotica te gaan geven inderdaad. Wel apart van elkaar geven ...
Jaa op de verpakking staat dat het voor zwangere vrouwen en kinderen tot 2 jaar bedoeld is. Verkoper adviseerde deze ook, enige probleem is, dat ik de antibiotica 3x per dag moet geven en aangezien er tijd tussen moet zitten gaat dat een beetje lastig met de probiotica 馃槙

4 maanden geleden

Reactie op milk

Jaa op de verpakking staat dat het voor zwangere vrouwen en kinderen tot 2 ...
Minimaal 2 u na de antibiotica is prima! Dan duurt het nog 6u tot de volgende gift. Let ook op sommige antibiotica mag ook niet gegeven worden samen met zuivel.