19 Reacties
vorig jaar
Slecht kwaliteit en slappe stof? Echt totaal niet!! Ik heb de mijne echt onwijs veel gebruikt bij mijn oudste tot haar 2de verjaardag ongeveer en hij ziet er nog steeds top uit😃 Ga nu de volgende baby weer veel dragen. Ik ben er heel erg blij!
Daarbij 4 jaar geleden gekocht en tweedehands zijn ze nu even duur dus heel waarde vast blijkbaar.
vorig jaar
Ze zijn mooi maar ik vind ze persoonlijk echt achterlijk duur. Daarnaast is de draagzaak heel persoonlijk. Wat ik fijn vind werkt voor jou misschien bijvoorbeeld niet.
Ik zou na de bevalling lekker gaan passen met de baby! De artipoppe is sowieso niet direct vanaf het begin te gebruiken.
vorig jaar
Ik vind ze zelf mooi maar duur. Ik had bij de eerste pas laat behoefte aan een draagzak. Hij lag rustig in de wagen. Bij nr twee wel meteen vanaf de geboorte. Toen had ik een peuter om achteraan te rennen. Ik ben toen met baby naar een draagconsult gegaan. Dat zou ik aanraden. De duurste zijn niet perse het meest comfortabel voor jou en je kindje.
Ik heb nu een hele fijne draagzak. Ook mooi. Stuk goedkoper. En paste heel fijn bij mij en dochter.
vorig jaar
Ik heb er 1 voor mijn dochter die in oktober geboren zal worden, veel positieve verhalen in m’n omgeving! Ik heb alleen voor de eerste maanden wel een (ander merk) draagdoek omdat die artipoppe draagzak nog wat te groot is voor newborns heb ik me laten vertellen en je met een doek je baby strakker op je lijf kunt binden :-)
vorig jaar
Ik heb de artipoppe heel weinig gebruikt bij mijn 1e. Kwaliteit is zeker wel goed en als je het vaak gaat gebruiken ook andere zijn er goedkopere alternatieven.
vorig jaar
Reactie op BabyMB
Echt de beste aankoop ever! Wij hadden een beige kleur en die bleef zelfs m ...
Ik! 😇