12 Reacties
24 dagen geleden
Het bedrijf zelf zegt vanaf 3,2 kg. Ik hoor heel veel mensen pas met maat 62/68. Onze zoon was 3500 gram en deed hem bij 3 weken af en toe kleine momenten in de draagzak
24 dagen geleden
Ja ik heb mijn dochter al vanaf 1 week oud in de draagzak zitten! Ze zit er goed in en slaapt lekker.
24 dagen geleden
Vanaf maat 62! Veel merken claimen vanaf de geboorte, maar in de praktijk zijn de meeste newborns echt nog te klein
24 dagen geleden
Reactie op willietibbie
Past niet hoor😬. Niet stom bedoeld! Maar de oortjes moeten gelijk aan de rand zijn. Dit om te voorkomen dat ze rebreath(eigen lucht in ademen) met als gevolg verstikking. Ik heb ook de artipoppe maar moet helaas nog even wachten met mijn premature baby
24 dagen geleden
Reactie op leonieh01
Past niet hoor😬. Niet stom bedoeld! Maar de oortjes moeten gelijk aan de ...
Hmm dit wist ik niet, dacht dat het vooral om de M-positie ging bij het dragen. Thanks voor de tip! Ik ga proberen wat er gebeurd als ik het kussentje naar binnen vouw, of ze dan wat hoger komt te zitten met haar hoofdje om het rebreathing tegen te gaan.
24 dagen geleden
Reactie op willietibbie
Hmm dit wist ik niet, dacht dat het vooral om de M-positie ging bij het dra ...
Een tip is ook dat je makkelijk op het hoofdje moet kunnen kussen. In het begin zit de draagzak dus bijna boven je heupen. Dit zorgt er ook voor dat ze een bolle rug hebben. Ik heb hier erg veel aan gehad. https://artipoppe.com/nl/instructions/
24 dagen geleden
Reactie op Al1998
Hoe droeg je hem ? In de foetushouding voetjes op dat tussenstukje ? Of met ...
Beentje naar buiten ☺️