257 Reacties
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Mijn vriend heb vakantie genomen om de heel babykamer nog te maken. Er is w ...
Wat fijn dat de baby nog goed in de buik zit! Die laatste 3 weken zullen vast ook wel goedkomen ❤️ Ik hoop dat je vriend een beetje handig is, dan is die baby kamer vast helemaal klaar voor jullie thuis komen. En anders gewoon lekker bij jullie op de kamer houden 😉 Heel veel succes nog de komende weken!! 😘
één maand geleden
Reactie op Steentje133
Wat fijn dat de baby nog goed in de buik zit! Die laatste 3 weken zullen va ...
We hebben vandaag de datum van Keizersnede gehoord en vol verbazing gaan ze op de uitrekenen datum halen.
Soms is hij handig maar grote spullen hebben we gelukkig, nu moet nog de kleine dingen halen
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Langzaam kunnen wij gaan aftellen. Naar zijn komst
Ik hoop voor je dat je er ondanks alles ook nog een beetje plezier in kan hebben! Wanneer is jullie keizersnede ook al weer?
Heel veel succes met de laatste loodjes nog, ik blijf voor jullie hopen dat het allemaal goed gaat 😘
één maand geleden
Reactie op Steentje133
Ik hoop voor je dat je er ondanks alles ook nog een beetje plezier in kan h ...
Op de uitrekendatum 22 oktober. Hij is uitgesteld
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Op de uitrekendatum 22 oktober. Hij is uitgesteld
Je bent er bijna mama!! Hoe gaat het?
één maand geleden
Reactie op Kimmie91
Spannend nog 3 dagen 🩵 hoe gaat het met je ?
Op dit moment ben gewoon al kapot. Vandaag kom me dochter voor haat verjaardag
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Op dit moment ben gewoon al kapot. Vandaag kom me dochter voor haat verjaar ...
Oh gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter 🥳 Hopelijk kun je daar toch nog een beetje van genieten.
Het is echt al bijna de 22e, nog heel even volhouden! 😘
één maand geleden
Reactie op Steentje133
Oh gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter 🥳 Hopelijk kun je daar t ...
Gelukkig zijn we de 22 ook vroeg aan de beurt. Als alles goed met mijn gaat mag 23ste eruit
één maand geleden
Gefeliciteerd met jullie dochter!
Ik kan me zó goed voorstellen dat je je kapot voelt. Je bent al zo lang zo sterk! Wens je alle moed en kracht voor de laatste drie dagen😘 je bent er bijna!
één maand geleden
Heel veel succes vandaag! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat en je straks snel naar huis mag ❤️
één maand geleden
Reactie op Kyra1994
Ik zie net in de geboortetopic dat jullie zoontje is geboren. Gefeliciteerd ...
Oh zie je nu ook, wat een schatje is hij! Van harte gefeliciteerd 🥳🥳 Ik hoop dat alles goed is en je snel eindelijk naar huis mag! 🩵
één maand geleden
Gefeliciteerd lieverd! EINDELIJK! Ik hoop dat jullie het goed maken en dat jullie snel na huis mogen!
één maand geleden
Gefeliciteerd!!🩵🍀
Ben zo benieuwd hoe zwaar hij uiteindelijk is en hoe groot?!
Wat ben jij een power vrouw, zo lang jezelf volledig ondergeschikt gemaakt aan zijn behoeften, echt respect!