257 Reacties
één maand geleden
Wat is hij mooi!🩵
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Zoals hopefaithlove4 zegt, je hebt jezelf zo lang ondergeschikt gemaakt aan zijn behoeften. Ook ik heb heel veel respect voor je! Je hebt een enorme prestatie geleverd
één maand geleden
Reactie op Littleduck
38 cm en net 2010 gram
Wat een mini moppie🩵
Is hij opgenomen in een couveuse? En is er een idee hoe het nu verder gaat de komende tijd?
Hoop echt dat je mega trots bent op jezelf!!
één maand geleden
Wat een mini moppie🩵
Is hij opgenomen in een couveuse? En is er een idee h ...
Hij lig in bedje bij mijn op de kamer. Hij kan goed warm houden hopelijk kom allemaal goed
één maand geleden
Reactie op MamaEm
Lief! Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
Als ik mag vragen: Hoe gaat he ...
Dat is gewoon afwachten en goed blijven opvolgen
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Hij lig in bedje bij mijn op de kamer. Hij kan goed warm houden hopelijk ko ...
Wat fijn dat hij het nu zal zo goed doet! Gaat het om goed met zijn hart? Misschien toch geen operatie nodig? Ik hoop het voor jullie!
Ohhh en die foto van zijn 1e pakje is echt zo schattig! Hij ziet er uit als een heerlijk dotje 🩵
één maand geleden
Wat een heerlijk groot en vol koppie heeft hij voor zo'n laag gewichtje
één maand geleden
Reactie op Littleduck
Maat 50 pas niet, we hebben dit pakje laat vermaken
Doe je goed. Hij ziet er zo tevreden uit bij mama op de borst in zijn pakje❤️. Gefeliciteerd mama, wat heb jij dit fantastisch gedaan de afgelopen maanden! Lekker genieten van jullie sterke ventje
één maand geleden
We wou zelf pakje in verschillende maat, we heb vanaf maat 28 cm tot 56 liggen
één maand geleden
Reactie op missfionacaroline
Doe je goed. Hij ziet er zo tevreden uit bij mama op de borst in zijn pakje ...
We mogen vandaag ook lekker naar huis
één maand geleden
Reactie op Littleduck
We wou zelf pakje in verschillende maat, we heb vanaf maat 28 cm tot 56 li ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! 💙 Ik heb je verhaal de afgelopen tijd op de voet gevolgd en ook al ken ik je niet persoonlijk leef ik erg mee en heb ik echt bewondering voor hoe je/jullie de zwangerschap hebben doorstaan.
één maand geleden
Helaas heeft wel alleen geluk dat niet zichtbaar is. Mijn oud tanten heeft alle boxpakjes handmatige kleiner gemaakt ( is was vroeger naaister )
één maand geleden
Reactie op Suzi98
Maar, niet stom bedoeld, ik dacht dat trisomie 18 kindjes altijd uiterlijke ...
Sorry maar ik vind jou altijd zo ontzettend negatief en betweterig over komen, eigenlijk onder heel veel topics.. maar bij deze vind ik het extra pijnlijk. In plaats je druk te maken over waarom de baby geen uiterlijke afwijkingen heeft en dat je het ‘bijzonder’ vind dat het een pakje is van maatje 50 die hij wel of niet past, kan je ook gewoon iemand feliciteren en blij voor iemand zijn. Deze dame en baby hebben genoeg doorstaan en gaan waarschijnlijk nog heel veel op hun bord krijgen
één maand geleden
Reactie op Suzi98
Dan heb je nog wel wat geluk! Gezien alle kinderen met trisomie 18 vaak een ...
Mijn zoontje drink niet makkelijk en heb veel moeite, maar doet op zijn manier met beetje aanpassen. We zijn blij dat zo hard heb gevochten en dat nu nog doet, al zou ander uiterlijk was voor ons net zo goed.