257 Reacties

één maand geleden

Reactie op Littleduck

Mijn zoontje drink niet makkelijk en heb veel moeite, maar doet op zijn man ...
Ik ben super trots op jullie en dat mag jijzelf ook zeker zijn! Nu lekker genieten

één maand geleden

Reactie op Mommy97

Sorry maar ik vind jou altijd zo ontzettend negatief en betweterig over kom ...
Nou ik begrijp wel waar ze hier op doelt eerlijk gezegd. Een kindje met trisomie 18, na zo'n lang traject in het ziekenhuis na alles, en dysmatuur met een laag geboortegewicht die de volgende dag na geboorte naar huis mag en ook geen extra ondersteuning nodig heeft gehad.... fantastisch hoor, echt gelukkig dat het zo mee mag vallen. Maar als je even gewoon eerlijk bent en realistisch kijkt zijn kindjes met trisomie 18 meervoudig gehandicapt ALS ze al blijven leven want helaas hoe vreselijk ook overlijd 90% voor het eerste levensjaar.. Ik ben heel blij dat het kindje er zo goed uit ziet en gezond genoeg blijkt om naar huis te mogen. Maar het klinkt wel een beetje sterk en als een wonder...

één maand geleden

Reactie op Celiie

Nou ik begrijp wel waar ze hier op doelt eerlijk gezegd. Een kindje met tri ...
Ja ik sluit me hier ook bij aan.

één maand geleden

Wij krijgen de extra zorgen thuis en ondersteuning, maar we moet binnen vier dagen al weer op controllen, zo zal het wel la g tijd blijven. We weten dat goede start heb gemaakt, maar hebben ook de nodig hulp in avond nodig gehad zijn temperatuur zakt vaak snel naar beneden

één maand geleden

Reactie op Celiie

Wij kennen heel goed de andere kant van tristomie 18, we heb al een dochtertje met 16 weken moet verliezen. Nu weet we ook nog niet wat ons te wachten staat met hem, maar we gaan gewoon geniet

één maand geleden

Reactie op Littleduck

Wij kennen heel goed de andere kant van tristomie 18, we heb al een dochter ...
Snap ik heel goed het is ontzettend spannend en wens jullie echt het allerbeste. Jullie hebben gezien alle omstandigheden veel geluk gehad. Ik bedoel het ook zeker niet als een aanval, maar ik hoop wel dat je begrijpt dat gezien je verhaal een heus wonder hebt mogen meemaken en dat kan niet voor iedereen even makkelijk te geloven zijn... Ik hoop dat het zo zal mogen blijven gaan. Fijn ook dat hij niet in de couveuse hoefde of neonatologie 🍀 nu maar genieten van elkaar en bijkomen.

één maand geleden

Reactie op Celiie

Hier doelde ik op. Met alle respect maar het komt ontzettend ongeloofwaardig over, het hele verhaal klopt gewoon niet. Maar goed ik laat het hierbij, ze zal de nodige hulp wel krijgen mocht het niet kloppen. Daarnaast reageer ik zelden op dit forum😴

één maand geleden

Reactie op Mommy97

Sorry maar ik vind jou altijd zo ontzettend negatief en betweterig over kom ...
Grappig gezien ik bijna nooit op dit forum zit 😃 Ik ga hier verder niet ol in, andere mama’s hebben al uitleg gegeven. Fijne dag en geniet van de kleine!

één maand geleden

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, tegen de gedragsregels

één maand geleden

Reactie op XSamanthax

Vind het ook bijzonder dat je oktober 2023 een dochter krijgt in januari 2024 een miskraam hebt van 9 weken van een tweeling en dan weet je bijzonder genoeg dat het een jonge en een meisje is. En dan ook gelijk weer zwanger geraakt van n nieuw kindje.... 🤔 en dan idd dit verhaal.. ik vind t bijzonder maar goed als t wel zo is dan zeg ik dat je een bijzonder verhaal hebt

één maand geleden

Reactie op XSamanthax

Hoop toch niet dat dat het geval is in deze.

één maand geleden

Hi dames! Dit Forum gaat gesloten worden wegens negatieve reacties! Deze ga ik ook verwijderen! Graag met respect met elkaar omgaann!