257 Reacties
6 maanden geleden
We hebben de keuze gemaakt om door te gaan ongeacht te complicaties. Hij is een echter vechter dus wij vecht met hem mee
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
We hebben de keuze gemaakt om door te gaan ongeacht te complicaties. Hij is ...
Wat een goede keuze! Wees trots op jezelf🫶🏼
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
We hebben de keuze gemaakt om door te gaan ongeacht te complicaties. Hij is ...
Knappe keuze. Vind het zo heftig voor jullie,elke keer als ik in de auto zit denk ik er wel een keer aan. Hoop dat je nog wel een beetje kan genieten van je zwangerschap en dat het allemaal mee mag vallen voor jullie kleine vechter.
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
We zitten niet echt lekker
Wat bedoel je daarmee als ik vragen mag?
Als je het vervelend vindt om uit te leggen, mag je dat ook gewoon zeggen hoor🍀😘
6 maanden geleden
We zitten voor een keuze.
1: gynaecoloog heeft aangeven af te breken
2: onze hart volgen, we wou altijd graag drie kindjes
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
2: on ...
Doe wat je zelf denk dat goed is! Als jouw hart zegt dat je dit aan wilt gaan dan ook vooral doen!
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Wat een verschikkelijk keuze, onmogelijk eigenlijk.
Hoe ver ben je nu? Heb je die "keus" tot 23 weken, omdat je kindje trisomie18 heeft ?
6 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Is het gedeeltelijk of volledige trisomie 18? Snap dat het een lastige keuze is als je altijd 3 kindjes wilde.. Heb je voor jezelf genoeg informatie over wat de complicaties zijn bij deze trisomie, welke afwijkingen er nu al zichtbaar zijn en wat de verwachte overlevingskansen zijn? Ik zou voor jullie zelf hier dan de keuze op maken. Weinig kinderen met trisomie 18 worden levend geboren en als de dat al worden overlijden de meeste ook snel.. persoonlijk zou voor mij de keuze, ondanks dat het moeilijk is, wel gemaakt zijn mochten wij in die situatie zitten.
Zet alle voors en tegens op papier en maak dan een weloverwogen keuze. Succes! ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Rimay
Is het gedeeltelijk of volledige trisomie 18? Snap dat het een lastige keuz ...
We hebben in 2019 al afscheid genomen van onze dochter door trisomie 18 had. Ze overleed zelf op 16 weken in de buik.
5 maanden geleden
Reactie op Littleduck
We hebben in 2019 al afscheid genomen van onze dochter door trisomie 18 had ...
Wat erg! En nu dan dit weer... Wat een onwenselijke keuze die je moet maken. Zo veel verdriet verdient een mens toch niet 💔. Helaas klopt het wel wat Rimay zegt, maar dat zal de gynaecoloog ook wel uitgebreid met jullie besproken hebben. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, wat je keuze ook zal zijn. Ik hoop dat jullie toch nog een gezond 3e kindje zullen krijgen ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Steentje133
Wat erg! En nu dan dit weer... Wat een onwenselijke keuze die je moet maken ...
Wel leven nu van echo naar echo