257 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Tot nu toe werken de weeenremmers een beetje. Kleine man maakt nog goed
Fijn dat ze werken. Hopelijk kunnen ze het nog even uitstellen zo!

4 maanden geleden

We hopen wel, alleen merk wel dat vermoeidheid erg begint aan te slaap

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

We hopen wel, alleen merk wel dat vermoeidheid erg begint aan te slaap
Hoe gaat het nu met jou en jullie kleine? 🍀❤️

4 maanden geleden

Even een update. We krijgen elke twee uur een ctg om te kijken hoe de kleine het doet, daarnaast elke dag een echo. De ontsluiting is gelukkig niet verder dan 4 cm gekomen, helaas merk we dagelijks dat de weeën weer opkomen.

4 maanden geleden

Nog even volhouden!🫶🏼

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Even een update. We krijgen elke twee uur een ctg om te kijken hoe de klei ...
Fijn dat je het toch weer een paar dagen hebt kunnen rekken. Hopelijk houden jullie het beide nog eventjes vol 🙏

4 maanden geleden

Jeetje wat spannend, ik hoop voor jullie dat de kleine toch nog even blijft zitten. Wel fijn dat hij zo goed in de gaten gehouden wordt. Heel veel sterkte de komende tijd ❤️

4 maanden geleden

Helaas gisterenavond zware koorste gekregen en ware ze aam overleggen om de kleine man te halen. Maar gynaecoloog wil toch nog langer wachten zodat meer kans krijg en geluk zakte de koorste iets af. Helaas mogen we waarschijnlijk tot bevalling niet meer naar huis . Vind balen omdat zo de laatste baby tijd van mijn meisje gaat missen

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Helaas gisterenavond zware koorste gekregen en ware ze aam overleggen om de ...
Wat ontzettend naar hè. Ik duim voor jullie! 🫶🏻

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Aw meid toch! Fijn dat de koorst wat zakte maar snap ook je gevoel van je meisje haar baby tijd missen. Hopelijk ergens nog een oplossing. Ik duim ook voor jullie.

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Oh shit zeg! Ik duim voor je dat de koorts gauw afneemt en het kleintje nog even binnenin jou mag doorgroeien

4 maanden geleden

Update.. De kleine man maakt voor nu nog goed in de buik en ik begin nu steeds moe te maken. Vandaag heb ook met begeleiding een trip naar de spoedpost gemaakt dochterje moest opgenomen worden met uitdroging en flink koorts

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Update.. De kleine man maakt voor nu nog goed in de buik en ik begin nu st ...
Ah nee dat meen je niet.. Dat er ook nog bij 😔 Hoe gaat het nu met je dochtertje? Heel veel beterschap voor haar. En voor jou ook heel veel sterkte. Super veel respect dat je het al zo lang volhoud, echt heel knap! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op yunamir

Ah nee dat meen je niet.. Dat er ook nog bij 😔 Hoe gaat het nu met je doch ...
Helaas is overgeplaatst van ic

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Ow wat heftig!! Ik wens je kracht en sterkte toe!

4 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Heel veel sterkte!🍀🌸

4 maanden geleden

Jeetje wat heftig, beterschap voor je dochtertje en heel veel sterkte voor jullie als gezin! ❤️

4 maanden geleden

Zo wat heftig allemaal zeg, jullie krijgen wel veel te verwerken. Hoe gaat het met je dochtertje? Hopelijk gaat het snel iets beter met haar. En hopelijk bliift je kleine vechtertje ook nog lekker bij jou zitten.

4 maanden geleden

Reactie op Girl Mom

Zo wat heftig allemaal zeg, jullie krijgen wel veel te verwerken. Hoe gaat ...
Ik ga vaak naar haar toe, op dit moment is de koorst redelijk gebleven en ze heeft sondevoeding wat heeft te veel ondergewicht

4 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie?🥰