257 Reacties
VRIEND
4 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Tot nu toe werken de weeenremmers een beetje.
Kleine man maakt nog goed
Fijn dat ze werken. Hopelijk kunnen ze het nog even uitstellen zo!
4 maanden geleden
We hopen wel, alleen merk wel dat vermoeidheid erg begint aan te slaap
4 maanden geleden
Even een update.
We krijgen elke twee uur een ctg om te kijken hoe de kleine het doet, daarnaast elke dag een echo. De ontsluiting is gelukkig niet verder dan 4 cm gekomen, helaas merk we dagelijks dat de weeën weer opkomen.
4 maanden geleden
Jeetje wat spannend, ik hoop voor jullie dat de kleine toch nog even blijft zitten. Wel fijn dat hij zo goed in de gaten gehouden wordt. Heel veel sterkte de komende tijd ❤️
4 maanden geleden
Helaas gisterenavond zware koorste gekregen en ware ze aam overleggen om de kleine man te halen. Maar gynaecoloog wil toch nog langer wachten zodat meer kans krijg en geluk zakte de koorste iets af. Helaas mogen we waarschijnlijk tot bevalling niet meer naar huis . Vind balen omdat zo de laatste baby tijd van mijn meisje gaat missen
4 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Helaas gisterenavond zware koorste gekregen en ware ze aam overleggen om de ...
Wat ontzettend naar hè. Ik duim voor jullie! 🫶🏻
4 maanden geleden
Update..
De kleine man maakt voor nu nog goed in de buik en ik begin nu steeds moe te maken. Vandaag heb ook met begeleiding een trip naar de spoedpost gemaakt dochterje moest opgenomen worden met uitdroging en flink koorts
4 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Update..
De kleine man maakt voor nu nog goed in de buik en ik begin nu st ...
Ah nee dat meen je niet.. Dat er ook nog bij 😔
Hoe gaat het nu met je dochtertje? Heel veel beterschap voor haar. En voor jou ook heel veel sterkte. Super veel respect dat je het al zo lang volhoud, echt heel knap! ❤️
4 maanden geleden
Reactie op yunamir
Ah nee dat meen je niet.. Dat er ook nog bij 😔
Hoe gaat het nu met je doch ...
Helaas is overgeplaatst van ic
4 maanden geleden
Jeetje wat heftig, beterschap voor je dochtertje en heel veel sterkte voor jullie als gezin! ❤️
4 maanden geleden
Reactie op Girl Mom
Zo wat heftig allemaal zeg, jullie krijgen wel veel te verwerken.
Hoe gaat ...
Ik ga vaak naar haar toe, op dit moment is de koorst redelijk gebleven en ze heeft sondevoeding wat heeft te veel ondergewicht